کاسمیرو : به نوه هایم می گویم که با کروس و مودریچ بازی کردم.

کاسمیرو با ESPN مصاحبه کرد، جایی که او در مورد وینیسیوس، بنزما و توپ طلا صحبت کرد، اینکه آیا او جزو بهترین هافبک‌های دفاعی جهان است یا نه و مثلث تاریخی که با کروس و مودریچ در خط میانی تشکیل داده است.

کاسمیرو درمورد کروس مودریچ:

«این یک افتخار است که سال‌ها برای بزرگ‌ترین باشگاه جهان بازی کنم و فکر می‌کنم تنها زمانی که همه اینها یک روز تمام شود، به مقیاسی که میخواستم رسیده ام. بازی کردن در کنار لوکا مودریچ و تونی کروس یک امتیاز است. من از این واقعیت که مدت زیادی با آنها بازی کردم قدردانی می کنم و به نوه هایم می گویم که توانستم با دو بازیکن استثنایی، دو نماد فوتبال بازی کنم.”

کاسمیرو درباره وینیسیوس:

 

“آنچه می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین لحظه خود را سپری می کند، یک مرحله خاص ،او همچنین جوان است، او پتانسیل رشد بالایی دارد.”

 

کاسمیرو درباره بنزما:

 

“بازی در کنار بنزما یک امتیاز است و من واقعا از او برای بردن توپ طلا حمایت می کنم.”

کاسمیرو درباره قیاس با کانته

 

ترجیح می‌دهم شما به آن پاسخ دهید، اما می‌خواهم به شما یادآوری کنم که کانته، با وجود اینکه بازیکنی فوق‌العاده است، در پستی متفاوت و با آزادی حمله بیشتر برای چلسی بازی می‌کند و اولین هافبک دفاعی جورجینیو است. همچنین باید به خاطر داشته باشم که بازیکنان دیگری در بالاترین سطح در این نقش هستند، مانند بوسکتس و فابینیو. اما فقط به این دلیل که از من به عنوان یکی از بهترین ها یاد می شود، خوشحالم و به تلاش برای پیشرفت بیشتر و بیشتر ادامه می دهم.

 

کاسمیرو درباره زیدان و آنچلوتی:

 

“هر مربی روش کار خود را دارد و خوشبختانه ما به خوبی با روش کارلو آنچلوتی سازگار شده ایم، همانطور که برای مدت طولانی با زیدان انجام دادیم. اما من می خواهم به طور خاص به یک نکته اشاره کنم که جذابیت زیادی از آنچلوتی دارد. : او مردی 62 ساله است که بیش از 40 همکار در فوتبال دارد و همه چیز را فتح کرده است، اما عزم او برای بردن و آموزش دادن هر روز با تمام تجربیاتش به ما باورنکردنی است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید