|

کونته؛ اگر اینترمیلان از عمکرد من خوشحال نباشد من در خروج از تیم تردید نخواهم کرد

به گزازش فوتبال۷۲۴  به نقل از سایت گل سرمربی اینتر ، آنتونیو كنته اظهار داشت كه اگر باشگاه از او ناراضی باشد ، او تیم را ترك نخواهد كرد.
او در میان سؤالاتی درباره آینده خود متعهد به پروژه اینترمیلان است.

کونته در آغاز فصل به اینتر پیوست اما گزارش هایی منتشر شده است که سرمربی سابق چلسی و یوونتوس می تواند در پایان رقابتهای 2019-2020 تیم را ترک کند.

شک و تردیدها در میان اردو اینتر و ناامیدی های کونته پدید آمده است ، زیرا این تیم از زمان بازگشت سری آ در ماه گذشته چندان موفق نبوده است.

بعد از پیروزی روز دوشنبه 3 بر 1 در خانه تورینو ، لاتزیو به مقام دوم جدول رسید و هشت امتیاز با صدرنشین لیگ یوونتوس با 6 بازی باقی مانده فاصله دارد.

کونته به Sky Sport ایتالیا گفت:

من برای یک پروژه سه ساله به اینتر فراخوانده شدم تا آنها را به جایی برگردانم که شایسته حضور باشند.به ناچار ، این کار زمان می برد. من با شور و شوق زیادی به اینجا آمدم. من ایمان دارم.من یک پروژه سه ساله را شروع کردم و قرارداد من سه سال به طول می‌انجامد. پس از آن ، اگر آنها می خواهند قرارداد من را تمدید کنند … من خوشحالم ، می دانم که مسیری طولانی برای طی شدن وجود دارد ، اما من آن را ترک نمی‌کنم
اگر همه از کاری که انجام می دهم خوشحال می شوند که باتوجه آنچه به من گفته شده است فکر می کنم همین الان هم خوشحال هستند ، پس دلیلی نمی بینم که ادامه ندهم.اگر بدانم آنها از کاری که انجام می دهند راضی نیستند ، من در استعفا لحظه‌ای تردید نخواهم کرد

بعد از شکست خانگی مقابل بولونیا و تساوی با ورونا ، اینتر از کورس قهرمانب تقریبا خارج شده بود

اینترمیلان در غیاب لوکاکو با گلهای اشلی‌یانگ ، گودین و مارتینز توانست تک‌گل اندره بولتی در دقیقه هفدهم زا بی‌اثر کند و با پیروزی بر تورینو زمین سن‌سیرو را ترک کند

کونته درباره بازی اضافه کرد:

من صادقانه فکر می کنم بازی را خیلی خوب شروع کردیم. سپس یک ضربه کرنر وجود داشت. این دوره ای بود که یک حادثه رخ داد و ما یک گل را پذیرفتیم.
من احساس می کنم که سمیر حیرت انگیز است. او به سختی اشتباه می کند. به طور کلی ، من فکر می کنم این یک بازی بود که ما به آن سلطه داشتیم.
این می توانست برای ما مشکلاتی ایجاد کند ، اما ما موفق شدیم گل‌های خود را به ثمر برسانیم

.

انتونیو‌کونته درباره تغییر ساختار و سیستم بازی تیمش گفت:

ما نسبت به گذشته بسیار کمتر قابل پیش بینی هستیم زیرا اکنون با تعداد بیشتری از بازیکنان حمله می کنیم. نتیجه باید تلاشی باشد که انجام داده ایم و وقتی تیم نتیجه نگیرد ، من را ناامید می کند.

کونته در ادامه درباره شابعات و‌حرفهای نشریات گفت؛

ما به دلیل برخی اتفاقات بیش از حد مجازات شده ایم ، اما در مسیر صحیح قرار داریم. فوتبال ما هجومی است و به حریف در‌زمین خودش فشار زیادی وارد می‌کنیم

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید