| | |

مصاحبه پیولی قبل از بازی برگشت آث‌میلان مقابل ناپولی : مرحله۱/۴نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ استفانو پیولی اطمینان می دهد که میلان رویکرد خود را برای ویکتور اوسیمن تغییر نخواهد داد یا سعی نخواهد کرد از برتری 1-0 خود مقابل ناپولی دفاع کند، اما او از جو پرشور تماشاگران در این مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ استقبال می کند.

این مسابقه روز سه شنبه در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران آغاز می شود.

روسونری بازی رفت را با گل اسماعیل بناسر 1-0 در سن سیرو برد، اما از آنجایی که قانون گل های خارج از خانه دیگر اعمال نمی شود، در صورت مساوی بودن در مجموع به وقت اضافه خواهند رفت.

این مربی در کنفرانس خبری خود گفت:

«حتماً تمرکز روی دفاع از برتری اینجا اشتباه است.ناپولی مدت زیادی است که در خانه خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است، آنها به طور میانگین سه یا چهار گل در این تورنمنت تاکنون به تیم هایی مانند لیورپول، آژاکس، رنجرز و اینتراخت فرانکفورت زده اند.ما فقط یک مزیت حداقلی داریم، باید بازی خود را به عنوان یک تیم انجام دهیم و فکر می کنم وقتی توپ را در اختیار داریم را خیلی خوب کنترل کنیم. این یک عنصر مهم خواهد بود.در هر دو بازی که البته من بازی سری آ را در نظر می‌گیرم، هر دو تیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کردند و برای حریف مشکل ایجاد کردند،بنابراین هر کسی که بیشتر به گل برسد، موفق می‌شود. ناپولی خیلی قوی تر از ما در سن سیرو شروع کرد، بنابراین این یک درس بزرگ است و ما فردا سعی خواهیم کرد آن را تغییر دهیم.

پس از کاهش امتیازات بیشتر در سری آ در آخر هفته، از مربی پرسیده شد که آیا جایگاه چهارم داخلی را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان عوض خواهد کرد یا خیر پیولی گفت:

ما اینجا هستیم تا در لیگ قهرمانان بازی کنیم، آن را یک بار در یک بازی انجام دهیم و این یک حرکت قدرتمند برای ما خواهد بود. می دانیم که سفر ما سه سال پیش آغاز شد و می توانستیم به نیمه نهایی برسیم، اما یک فصل باید در پایان ارزیابی شود نه در طول آن.

با احتمال ضربات پنالتی، از پیولی پرسیده شد که آیا دروازه بان مایک مینیان پنالتی هم میزند؟

ما پنالتی ها را تمرین کردیم، همانطور که در تمام این موقعیت ها انجام می دهیم. من به این فکر نکردم که او را کجا قرار دهم. هر دو تیم اگر به 120 دقیقه برسند آماده هستند، این یک هدف بسیار مهم، یک مسابقه حساس و یک مسابقه هیجان انگیز است. ما باید در بالاترین سطح بازی کنیم تا برنده شویم، این را می دانیم، اما احساس می کنیم که می توانیم این کار را انجام دهیم.”

میلان در 2 آوریل با نتیجه 4-0 بر ناپولی پیروز شد، اما این در جریان اعتراض هواداران بود که تماشاگران میزبان در سکوت نشستند یا حتی به رئیس خود فحش دادند، در حالی که این بار جو کاملاً متفاوت خواهد بود.پیولی گفت:

فکر می‌کنم بازی کردن در این جو فوق‌العاده است، بنابراین ناپولی ورزشگاه به آتش می‌کشد، و ما را نیز آزار خواهد داد.»

نگرانی‌های دیرهنگام مصدومیت برای این مربی وجود داشت، اما اولیویه ژیرو و مالیک تیاو به ناپل سفر کردند و تنها کسانی را پشت سر گذاشتند که به هر حال در لیست لیگ قهرمانان اروپا نیستند – زلاتان ابراهیموویچ، سرجینو دست، تیموئه باکایوکو، آستر ورانکس و یاسین عدلی است.پیولی گفت:

ژیرو در تمرینات با مشکل جزئی روبرو بود، اما بر آن غلبه کرده و آماده بازی است.اوسیمن هم برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی و هم برای شکست 4-0 سری آ در 2 آوریل مصدوم شد، اما آماده است فردا خط حمله ناپولی را رهبری کند.او مهاجمی قدرتمند، تاثیرگذار و قاطع است، بنابراین ما ویژگی‌های او را در نظر می‌گیریم، اما در عین حال روش بازی کردن خودمان را داریم و از آن دور نمی‌شویم. ما در بازی‌های قبلی ناپولی دیدیم که بسیاری از آن‌ها به لحظه ای کاهش سرعت و افزایش سرعت مربوط می‌شوند و این در مورد بازیکنی مانند اوسیمن بسیار مهم‌تر است.

براهیم دیاز به ویژه با عملکرد خود در لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم بوده است و در نهایت شروع به اجرای آن وعده اولیه دوران حرفه ای خود می کند.پویلی درباره او گفت:

من فکر می کنم برای همه روشن است که براهیم در حال بهبود است. او جوان است، اما بسیار بالغ است و می تواند فشارها را تحمل کند، او خیلی خوب کار می کند و امیدوارم به کار با او ادامه دهم.

پیش از اولین دیدار، پیولی دفاع سه نفره را کنار گذاشت و به ترکیب 4-2-3-1 بازگشت. آیا ترفندهای دیگری در آستین شما وجود دارد؟

این سومین بازی در چند روز آینده خواهد بود و در هر دو بازی قبلی، هر کدام از ما تعابیر کمی متفاوت از دفاع و حمله داشتیم. چند بازیکن مختلف وجود خواهند داشت و موقعیت‌های دیگری که می‌توانیم بگیریم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید