کونته مارسی
| | | | | |

کونته پیش از بازی با مارسی : مربیان ایتالیایی لیگ را ترجیح نمی دهند، برنامه تاتنهام دیوانه کننده است

فوتبال724- آنتونیو کونته از رویارویی با دوستش ایگور تودور فردا در بازی تاتنهام و مارسی “خوشحال” است و اصرار دارد مربیان ایتالیایی لیگ را بر جام اروپایی ترجیح نمی دهند.

کونته تاکتیکیست ایتالیایی فردا در بازی افتتاحیه گروه D لیگ قهرمانان اروپا در خانه به مصاف مارسی می رود.

کونته با هم تیمی سابق خود در یوونتوس، ایگور تودور که تابستان گذشته پس از یک دوره موفقیت آمیز در ورونا به عنوان سرمربی مارسی منصوب شد، ملاقات خواهد کرد.

کونته در کنفرانس مطبوعاتی به نقل از فوتبال لندن گفت:

ایگور یک دوست است و ما سال ها در یووه با هم بازی می کنیم.

او واقعاً پسر خوبی است و من واقعا خوشحالم که او را روی نیمکت در یک باشگاه مهم در اروپا می بینم. او واقعاً کارش را خوب انجام می دهد، او دوست دارد خیلی کار کند و تیمش ایده بسیار واضحی دارد و من برای او و مارسی به جز دو بازی مقابل ما بهترین ها را آرزو می کنم.

به نظر نمی رسد کونته از لیست بازی های فشرده تاتنهام در این فصل راضی باشد:

راستش را بخواهید دیدن این برنامه در مورد تاتنهام باورنکردنی است. این دیوانگی است.

ما سه بازی در شش روز مقابل ناتینگهام فارست، وستهم و فولام انجام دادیم، حالا بعد از چهار روز بازی می کنیم و سپس سه بازی مهم را برابر مارسی، سیتی خارج از خانه، اسپورتینگ لیسبون خارج از خانه در شش روز انجام می دهیم. شاید این اولین بار در دوران حرفه ای من باشد که چنین برنامه ای را می بینم.

کونته یک بار به عنوان فوتبالیست در سال 1996 با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما در تورین سه فینال را در برابر بوروسیا دورتموند (1997)، رئال مادرید (1998) و میلان (2003) باخت. دیدار مقابل روسونری در اولدترافورد برگزار شد و بیانکونری در ضربات پنالتی شکست خورد.

این آخرین فینال من در دوران حرفه ای ام بود که در منچستریونایتد [اولدترافورد] بازی کردم و 0-0 به پایان رسید. با ضربه سر به تیر افقی دروازه زدم و بدشانس بودم، سپس در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

فصل قبل از آن آنچلوتی در یوونتوس بود و سپس با میلان قرارداد بست. فکر می کنم او انگیزه انتقام بزرگی داشت.

یوونتوس در سال 2001 آنچلوتی را پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی در دو سال حضورش در این باشگاه برکنار کرد. کونته یکی از بازیکنانش در تورین بود.

سرمربی فعلی رئال مادرید توسط کونته به عنوان مثال مورد استفاده قرار گرفت و از او پرسید که آیا مربیان ایتالیایی بازی های لیگ را به بازی های اروپایی ترجیح می دهند یا خیر.

نه، من فکر نمی‌کنم چون ما کارلو آنچلوتی را داریم که با میلان و رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، میلان واقعا یک تیم برتر است. من فینالی را که در سال 2003 در میلان باختم را به یاد می آورم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید