گواردیولا
| | |

گواردیولا: یونایتد در دربی بسیار هجومی بازی خواهد کرد

پپ گواردیولا معتقد است که منچسترسیتی روز یکشنبه با یونایتد “فوق العاده تهاجمی” روبرو خواهد شد.

گواردیولا گفت:

“وقتی آخرین بازی ها را دیدم، آنها فوق العاده پرخاشگر بودند و در اولدترافورد این اتفاق دوباره می افتد.”

وی گفت:

“در بعضی از بازی ها آنها در برابر ما دفاع می کردند، اما آنچه در آخرین بازی های آنها دیدم، نه فقط مقابل ما بلکه علیه هر تیمی در لیگ، این است که آنها تهاجمی بودند. در گودیسون پارک، در تساوی 1-1 یکشنبه قبل مقابل اورتون، آنها بازی خوبی انجام دادند.”

“همیشه معتقدم یونایتد قوی است و بازی خوبی انجام می دهد. همیشه احترام زیادی و نظر خوبی نسبت به آنها دارم. بازیکنان اوله را دنبال می کنند، آنها بهتر می شوند. این بهترین فرم فصل آنها است.”

سیتی در 5 بازی گذشته خود پیروز شده است، از جمله پیروزی لیگ قهرمانان در برابر رئال مادرید و پیروزی آخر هفته کارابائو جام در برابر آستون ویلا. گواردیولا معتقد است تیمش نیز در مرحله اوج گیری قرار دارد.

وی گفت:

“ماه خوبی پس از استراحت زمستانی پشت سر گذاشتیم. وستهام، لستر، مادرید، فینال جام اتحادیه، شفیلد ونزدی. من می دانم آنها چقدر حریفان دشوار بودند و ما این کار را به خوبی انجام دادیم.”

ممکن است سیتی بخاطر اختلاف 15 امتیازی تمایلی به پیروزی در برابر یونایتد نداشته باشد. گواردیولا گفت:

“وقتی اعتقاد داشته باشیم این مسئله برای آنها مهمتر است ما از بین خواهیم رفت. ما باید اعتقاد داشته باشیم که این بازی مهم است. من هیچ وقت بازی ای نکرده ام که در مورد امتیازها فکر کنم، یا اینکه بازی راحت تر است یا کمتر اهمیت دارد. هر بازی سعی می کنم بازی کنیم و سعی کنیم برنده شویم.”

گواردیولا دربی را دوست دارد.

وی گفت:

“من آن را دوست دارم، همیشه خاص است. کوین دی بروین به دلیل مشکل شانه احتمالا در دسترس نیست تا برای بازی لیگ قهرمانان در برابر رئال آماده شود.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید