پیولی ربیچ
| | | |

پیولی : امیدوارم ربیچ شکستگی نداشته باشد، از تونالی و دیاز راضی هستم

فوتبال724– استفانو پیولی تأیید می کند که آنته ربیچ از ناحیه بازو شکستگی نداشته است، اما با این وجود مصدومیت پس از پیروزی 2-0 در برابر کروتونه باعث می شود میلان “در خط حمله برنده نباشد”.

فرانک کسیه یک پنالتی را به گل تبدیل کرد و براهیم دیاز اولین گل خود را در سری آ با گلزنی در استادیو اسکیدا رقم زد.

هنگامی که این بازی را اغلب در ابتدای فصل انجام می دهید، کنترل بازی، کنترل سرعت و وادار کردن حریف مهم است. ما توپ را آنطور که باید نگه نداشتیم، اما بازی خوب پیش رفت.

ما باید آن را یک بار انجام دهیم، شرایط بسیاری را که می توانیم بازی را بهتر انجام دهیم بهبود بخشیم. چند وضعیت دشوار با جمع شدن مصدومیت و یک هفته سرنوشت ساز وجود دارد، زیرا ما در مرحله پلی آف لیگ اروپا رودرروی حضور ریو آوه در روز پنجشنبه قرار می گیریم.

زلاتان ابراهیموویچ پس از آزمایش مثبت کووید19 در حال حاضر بیرون از تیم است، و آنته ربیچ امروز روی زمین افتاد و گزارش شده آرنجش در رفته است. پیولی گفت:

امیدوارم که مصدومیت ربیچ به استراحت طولانی مدت احتیاج نداشته باشد. خوشبختانه امروز رافائل لیائو را دوباره به بازی گرفتیم. خبر خوب این است که به نظر نمی رسد شکستگی باشد و می تواند مدت زمان بهبودی را بسیار کاهش دهد. امیدوارم تأیید شود، زیرا بدون زلاتان نیز، ما کمی در حمله مشکل داریم.

من از عملکرد ساندرو تونالی و براهیم دیاز راضی هستم، آنها هنوز 100 درصد آماده نیستند، اما می توانند کمک بزرگی به تیم کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید