|

آیا پتراچی رم را ترک می کند؟

به گزارش فوتبال724، مدیر ورزشی روم، جیانلوکا پتراچی، تقریباً مطمئن است که در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد، اما خروج وی می تواند زودتر اتفاق بیفتد.

پتراچی که تنها تابستان گذشته به جیالوروسی پیوست؛ بازیکنان زیادی از جمله کریس اسمالینگ، هنریخ میختاریان ، آمادو دیاوارا و جردن ورتو را به خدمت گرفت.

فصل رم با درخشش شروع شد، اما از زمان آغاز سال جدید میلادی این باشگاه با مشکل روبرو شده است. رسانه های ایتالیائی معتقدند که پتراچی اگر زودتر جدا نشود، قطعا در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد.

روزنامه رم دیلی گزارش کرده که روزهای حضور پتراچی در رم پس از شکست 4 بر 2 مقابل ساسولو به شماره افتاده است.

انتقاد دیگرعلیه مدیر پیشین تورینو، عدم توانایی وی در فروش بازیکنان با دستمزدهای بالا، یعنی خاویر پاستوره، دیگو پرووتی و خوان جسوس است. این سه نفر در حدود 10 میلیون یورو دستمزد دارند و بدون حضور در لیگ قهرمانان پرداخت این حقوق ها برای باشگاه مشکل است.

گزارش شده است که دانیله فاجیانو، مدیر ورزشی پارما، به همراه آندرهآ برتا از آتلتیکو مادرید از جمله گزینه های احتمالی برای جانشینی وی در رم هستند. روزنامه های رم حتی گزارش می دهد که اگر جایگزین مناسبی برای وی پیدا شود، رم می تواند قبل از پایان فصل پتراچی را اخراج کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید