|

دی بروین: بر اساس دو سال گذشته ، لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان است

به گزارش فوتبال۷۲۴ در استانه دیدار منچسترسیتی و کلوپ بورخه ،کوین دیبروینه به صحبت درباره تیم و توپ طلا پرداخت

منچستر سیتی در حال حاضر فاقد یک مهاجم وسط است که باعث ناراحتی پپ گواردیولا می شود ، اگرچه او قبلاً سرمایه گذاری زیادی در تیمش داشته است ، کوین دی بروین اعتراف کرد که در آن زمان روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان است.

 

دی بروین در کنفرانس مطبوعاتی خود توضیح داد:🔻

 

“اگر مجبور باشم انتخاب کنم ، من به دوره دو ساله نگاه می کنم زیرا سال گذشته آن را نداشتیم ، من لواندوفسکی را انتخاب می کردم.””با توجه به کارهایی که او در دو سال گذشته با گلزنی عاقلانه انجام داده است ، او انتخاب من خواهد بود.”

هدف نهایی منچسترسیتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است ، چیزی که آنها از زمان تصاحب امارات در هر سال ورود به آن شکست خورده اند ، با این حال دی بروینه معتقد است که این اتفاق در دوران حضورش در باشگاه رخ خواهد داد.

دی بروینه افزود:🔻

“با توجه آنچه ما در انگلستان انجام داده ایم انتظار داریم که لیگ قهرمانان اروپا را ببریم و ما می خواهیم این کار را انجام دهیم .”ما همیشه سعی می کنیم رقابت کنیم. در شش سال گذشته در یک شانزدهم نهایی یا نیمه نهایی بهتر بودیم. ما همیشه در حال رقابت هستیم ، تلاش می کنیم آن را ببریم.”امیدوارم در دوره من در اینجا بتوانیم یکی را بدست آوریم. این میراث شما را مشخص نمی کند ، شاید برای افرادی که در خارج هستند اینگونه باشد.من از آنچه در شش سال گذشته به عنوان باشگاه انجام داده ایم خوشحالم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید