| | |

روبرتو بونینسنیا ستاره سالهای دور اینترمیلان : “یوونتوس در زمین گم شده بود

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ اسطوره سالهای دور اینترمیلان روبرتو بونینسنیا به تمجید از تیم کونته و عملکرد آنها پرداخت

روبرتو بونینسنیا گفت 🔻

“این یک اینتر عالی بود ، یوونتوس به راحتی در زمین قابل مشاهده نبود. نراتزوری شخصیت خوبی از خود نشان داد. در نیمه اول نتیجه می توانست بزرگتر باشد. اینتر یک مسابقه عالی داشت ، در مرکز زمین کاملا برنده شد و اغلب در مسابقات مقدماتی پیروز شد. گل دوم؟ چنین گلهایی حتی آماتورها به ندرت گل می خورد. بعد از یک پاس طولانی ، بارلا درست جلوی دروازه بان قرار گرفت.

“همه این شایعات در مورد باشگاه ممکن است نگران کننده باشد ، اما تیم تغییر نخواهد کرد. اکنون 25 نفر در اینتر حضور دارند. من فکر می کنم کونته تاکتیکی را برای بازی هافبک تنظیم کرده است. مسابقه روز گذشته برای یووه فاجعه بود ، به ویژه به دلیل عملکرد عالی اینتر ، اکنون این روند صعودی است. و این به رغم این واقعیت است که نراتزوری در جنوا به طور عجیبی زمین خورد. بازی برابر یووه ثابت کرد که اینتر ادعای اسکودتو را دارد. “

روبرتو بونینسنیا به تمجید از لوکاکو پرداخت

“اینتر هیچ جایگزینی برای بازیکنی مانند لوکاکو ندارد. به عنوان یک اینترستا ، امیدوارم که خوب شود زیرا قابل تعویض نیست. رونالدو؟ او قدرت خود را از دست می دهد. به علاوه ، تیم او ضعیف به نظر می رسید.”

او همچنین از آث میلان تمجید کرد 🔻

“هیچ کس به میلان اعتقاد نداشت ، اما آنها فصل بسیار خوبی را سپری می کنند ، این باید مورد توجه قرار گیرد. با ورود مانژوکیچ ، آنها ترکیب خود را گسترش داده اند و اکنون می توانند به ایبرا استراحت دهند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید