| |

کاپیتان اینتراخت در وسط فصل بخاطر پسرش بازنشسته شد. او درهنگام خداحافظی با دنیای فوتبال لباسش را با داور عوض کرد.

او به آرژانتین بر می گردد.

 

در دیدار تیم های شالکه و آینتراخت، نه تنها لوکا جوویچ به بوندسلیگا بازگشت پیروزمندانه ای داشت (در صورتی که بازی را از دست دادید، بدانید که این بازیکن صرب بلافاصله بعد از ورود به زمین دبل کرد)، بلکه در پایان مسابقه، آینتراخت فرانکفورت با کاپیتان خود دیوید آبراهام خداحافظی کرد. دفاع مرکزی 34 ساله در نیم فصل به کار خود پایان داد.

این فوتبالیست آرژانتینی که از سال 2013 در آلمان بازی می کند بسیار دلتنگ خانواده اش شده بود.

آبراهام درباره تصمیم خود توضیح داد:

«تصمیم آسانی نبود. اما پسرم آلفونسو در حال حاضر 5/4 ساله است. اما من او را کمتر از آنچه که دوست دارم می بینم. مخصوصا پس از شروع همه گیری کرونا. من می خواهم ببینم که پسرم چگونه بزرگ می شود – این چیزی است که دوباره اتفاق نمی افتد.»

دیوید می گوید که او می خواسته بعد از اتمام فصل گذشته به کار خود پایان دهد، اما به دلیل ویروس کرونا 6 ماه دیگر در آلمان مانده است. به دلیل ویروس کرونا، هیچ کس هم از آرژانتین اجازه ورود به آلمان را نداشته، بنابراین تصمیم آبراهام برای شش ماه ماندن واقعاا جدی بوده – خصوصا بخاطر عشق او به پسرش.

هواداران اینتراخت با نمایش یک بنر غول پیکر با شعار “عقاب بزرگ، مبارز بزرگ، مرد بزرگ – متشکریم کاپیتان!” کاپیتان دیوید آبراهام را بسوی آخرین جلسه تمرین همراهی و بدرقه کردند.

 

و هم تیمی های آبراهام پس از مسابقه با شالکه – پیروزی در آن مسابقه با آغوش گرفتن و پرتاب به آسمان، کار او را مشایعت کردند. دیوید خودش را در پرچم آرژانتین پیچید. و البته گریه کرد.

بعد از سوت پایان بازی، آبراهام پیراهن خود را با یکنفر عوض کرد. اما کاپیتان اینتراخت برای این مبادله، نه یکی از رقبا بلکه قاضی مانوئل گرافه را انتخاب کرد – باید قبول کنید، مانوئل گرافه اصلی! در پایان این داور حتی با پیراهن آبراهام عکس گرفت.

گرافه فقط 7 بار در مسابقاتی که آبراهام بوده داور بوده، اما یک کارت زرد به مدافع نداد. اما دیوید احتمالا بسیار تندخو بود – فصل گذشته به دلیل دعوای ناگهانی با کریستین استریچ، مربی فرایبورگ و نزاع بعد ازآن، از همراهی آینتراخت در 6 مسابقه محروم شد – اما پس از آن همه به سرعت آشتی کردند.

ابراهام واقعا یکی از اسطوره های آینتراخت است. وی 5/5 سال در این باشگاه بود، 178 مسابقه انجام داد و از فصل 18-2017 کاپیتان شد. این عشق متقابل بود.

آبراهام:

«من اولین بار در سال 2013 هنگامی که برای هافنهایم بازی کردم به فرانکفورت آمدم. سپس دیدم که هواداران چطور این باشگاه را دوست دارند و فکر کردم خوب است که روزی در آینتراخت فرانکفورت بازی کنم. 5/2 سال بعد پیشنهادی از سوی فرانکفورت ارائه شد.»

آبراهام در هر دو فینال جام آلمان (جام های حذفی و سوپر جام) کاپیتان تیم بود – تنها جام هایی که در قرن بیست و یکم این باشگاه در آنها فینالیست بود. و این او بود که پس از غلبه بر بایرن مونیخ در سال 2018 جام را بالای سر برد. داوید همراه با این باشگاه 2 سال پیش به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا رسید.

اما حالا دیوید واقعا می خواهد برگردد – پسر دوست داشتنی اش در آرژانتین منتظر اوست. در زیرنویس های عکس های متعدد (کپشنها) به اشترک گذاشته شده در اینستاگرام، این فوتبالیست پسرش را “مهمترین فرد زندگی” و “بت” می خواند.

 

در زمان حضورش در آرژانتین، او به فوتبالش ادامه خواهد داد. در زادگاهش شهر خاپاس یک باشگاه غیر حرفه ای بنام اتلتیکو هوراکان وجود دارد که دیود فوتبال خود را از آنجا شروع کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید