| | | |

شایعات داغ بازار نقل انتقالات نیم فصل اروپا ،هری کین در پی‌اس‌جی تا داستان آلابا و بارسلونا 🔻

گزارش فوتبال۷۲۴ از بازار نقل و انتقالات زمستان ، انتقال چه بازیکنانی قطعی است؟🔻

آیا انتقال هری کین به پاریس شدنی است؟

طبق گزارش‌ها با توجه به اینکه کیلیان امباپه برای پیوستن به رئال مادرید تمایل دارد ، پاری سن ژرمن چشم به هری‌کین به عنوان جانشین او دارد.مائوریسیو پوچتینو چهره آشنایی در ذهن دارد 

در صورت ترک امباپه ، پوچتینو می خواهد هری کین را جذب کند. بهنقل از El Chiringuito de Jugones ، مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی پاری سن ژرمن می خواهد هری کین ، مهاجم تاتنهام را به خدمت بگیرد.این در صورتی است که کیلیان امباپه ستاره پی‌اس‌جی قهرمان لیگ 1 را برای صدر نشین لالیگا تیم را به قصد رئال مادرید ترک کند.

پوچتینو پنج سال در تاتنهام مربیگری کرده است

 

داستان انتقال آلابا

– اسکای اسپورت آلمان ادعا می کند داوید آلابا ، ستاره بایرن مونیخ تا زمانی که با بارسلونا صحبت نکند ، در مورد آینده تصمیم نخواهد گرفت. مارکا گزارش داد که مادرید برای جذب آلابا در یک انتقال آزاد در پایان فصل به توافق رسیده است. با این حال ،از کمپ آلابا گزارش شده است که بارسا را ​​دوست دارد .تیم‌هایی مانند لیورپول ، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن سعی می کنند ملی پوش اتریشی را ترقیب به انتقال کنند

 

انتقال اودگارد به مادرید شکست خورده است؟

– ماركا و دیاریو AS گزارش می دهد – مارتین اودگارد به دلیل كمبود وقت بازی درخواست كرده است كه مادرید را به صورت قرضی ترك كند.

روملو لوکاکو اینترمیلان
انتقال لوکاکو به تیم دیگر منتفی است

اکسپرس اسپورت می گوید: روملو لوکاکو قصد ندارد اینتر را به مقصد منچسترسیتی ترک کند. لوکاکو دو سال در یونایتد بود و در سال 2019 به ایتالیا نقل مکان کرد. سیتی و پپ گواردیولا همچنین به دلیل شک و تردید در مورد آینده سرخیو آگوئرو با ارلینگ هالاند ستاره بروسیا دورتموند ارتباط داشته است.

 

وضعیت انتقال گارسیا روشن شد

– موندو دپورتیوو ادعا می کند اریک گارسیا ، مدافع منچسترسیتی می تواند در این ماه یا در پایان فصل به بارسا بپیوندد.

انتقال فریپو به میلان؟!

– طبق گفته کالچومرکاتو ، میلان به صورت قرضی جونیور فیرپو بارسا را ​​تحت نظر دارد ، در حالی که رقبای سری آ تیم ناپولی نیز علاقه مند به این بازیکن هستند.

انتقال دنی اینگس به تاتنهام

– گزارش یورو اسپورت ، تاتنهام به دنبال جذب دنی اینگس از ساوتهمپتون است. گفته می شود که اینگس در حال رد کردن یک قرارداد جدید است زیرا نگاهش به یک باشگاه فعال در لیگ قهرمانان است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید