| |

توافق تیم‌های لیگ‌برتر انگلیس درباره نحوه پایان فصل

باشگاه های لیگ برتر به 'توافق کامل' نسبت به این فصل رسیدند.

باشگاه‌های لیگ برتر با هم توافق دارند که فصل باید علی رغم شیوع کرونا ویروس ادامه یابد.

به گفته هاجسون ، سرمبربی کریستال پالاس، مهم است که فصل فعلی بدون روش های “مصنوعی” در ترتیب جدول به پایان برسد.

لیگ برتر انگلیس از 13 مارس به دلیل COVID-19 به تعلیق درآمد. لیورپول با 25 امتیاز فاصله با تیم دوم در صدر جدول است. لیگ برتر به دلیل ترس از همگیری کووید۱۹ از سرگیری مجدد بازی ها را حداقل تا 30 آوریل تایید نمی‌کند.

با این حال، درک می شود که احتمالا مسابقات در تابستان و پشت درهای بسته از سر گرفته شود. تیم یورگن کلوپ فقط به دو برد دیگر نیاز دارد تا بتواند عنوان قهرمانی لیگ برتر را بعد از 30 سال به دست آورد.

هاجسون در پیامی به هواداران در وب سایت رسمی گفت:

همه در توافق هستند و ما به پایان این فصل احتیاج داریم.
در حالت ایده آل بازیکنان ما باید حداقل 3 یا 4 هفته فرصت داشته باشند تا برای اولین دیدار آماده شوند، اما می پذیرم که ممکن است در این بازه زمانی فشار وجود داشته باشد. این ممکن است به معنای محدودیت های اضافی در محل کار ما و زمین تمرین باشد. همچنین ممکن است به معنای این باشد که ما باید 9 بازی باقیمانده خود را در یک دوره زمانی کوتاه تر از آنچه که معمولاً انجام می دادیم بازی کنیم و متعاقباً فاصله بین فصول‌ را کمتر کنیم.
اما من فکر می کنم با همه این فداکاری ها بهتر است طبق مقررات عمل شود. امیدورم فصل در زمین بازی به پایان برسد.

ادعاهایی وجود داشته است مبنی بر اینکه این فصل باطل خواهد شد یا اینکه با توجه به جدول پایان می یابد.این امر باعث می شود لیورپول اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را کسب کند، در حالیکه بورنموث، استون ویلا و نورویچ به لیگ دسته پایینتر سقوط می کنند. چلسی به همراه لستر در جمع چهار تیم برتر خواهد بود، در حالی که منچستر یونایتد، شفیلد یونایتد و تاتنهام در ردهای پایینتر قرارمی‌گیرند.

اما تا زمانی که تمام باشگاه های لیگ برتر در مورد ادامه لیگ توافق دارند، بعید به نظر می رسد که فصل به این شکل تمام‌ شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید