| | | |

مصاحبۀ پیش‌از بازی ادین ترزیچ سرمربی بوروسیادورتموند مقابل یونیون‌برلین

فوتبال ۷۲۴ – دو تیم بوروسیا دورتموند و یونیون برلین امروز شنبه، از ساعت ۱۷:۰۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم تا کنون ۱۱ بار با یکدیگر دیدار داشتند که سهم دورتموند ۸ پیروزی و ۳ شکست بوده است. یونیون برلین در چهار بازی پیشین خود بازنده از زمین مسابقه خارج شده و دورتموند هرچند از روزهای خوبش فاصله دارد، اما تا کنون در این فصل شکست نخورده است.

ادین ترزیچ سرمربی بوروسیا دورتموند صحبت‌های خود را با لیست منتشر شدۀ مانشافت‌ها آغاز کرد:

من در ابتدای هفته و پنجشنبه با جولیان ناگلزمن در تماس بودم. ما خوشحالیم که متس هوملز دوباره آنجاست. او کاملاً سزاوار آن است. ما همه تصمیمات را می‌پذیریم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم.

ادین ترزیچ درباره امره جان:

او بازیکن بسیار مهمی برای من است، من هر روز با او در تماس هستم. او می‌داند که در بهترین فرم مطلق نیست، اما اخیراً فرم رو به بهبودی را نشان داده است.

ادین ترزیچ درباره تیم حریف خود، یونیون برلین:

آنها در واقع فصل را خیلی خوب شروع کردند، اما اغلب شانس لازم را نداشتند. ما می‌دانیم که آنها چقدر می‌توانند ناخوشایند بازی کنند. آنها مرحله آسانی را پشت سر نمی‌گذارند، اما ما از یونیون برلین انتظار بهترین‌ها را داریم.

ادین ترزیچ درباره صالح اوزجان:

او اخیراً عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و موقعیت‌های زیادی خلق کرده است. صالح این کار را به خوبی انجام می‌دهد. او این را با عملکرد خوب تمرینی به دست آورد. حالا او به خودش پاداش می‌دهد.

ادین ترزیچ درباره بازیکنان مصدوم:

چهار بازیکن هنوز در دسترس نیستند. متئو موری و مارسل سابیتزر هنوز به تمرینات بازنگشته‌اند، توماس مونیه در ابتدای هفته به بازی برگشت. یولین دورانویل پس از بازی برای تیم زیر ۱۹ سال واکنش نشان داد. ما اکنون می‌خواهیم او را پایدار کنیم. ممکن است مدتی طول بکشد.

ادین ترزیچ درباره تمدید قرارداد با گرگور کوبل:

خوشحالیم که صدای او در تیم اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند. ما البته بسیار خوشحالیم که او می‌خواهد این مسیر را برای مدت طولانی با ما ادامه دهد.

ادین ترزیچ درباره ضعف تیم در فاز هجومی و خلق موقعیت:

فرآیندهای واضح باید قابل تشخیص باشد. ما هنوز به خودمان برای دوره های خوب مالکیت پاداش نمی‌دهیم. ما به کار روی آن ادامه خواهیم داد و مطمئن هستیم که اوضاع به سرعت بهتر خواهد شد.

ادین ترزیچ درباره کریم آدیمی:

در حال حاضر برای او به این راحتی نیست. او هنوز یک بازیکن جوان است که هنوز چیزهای زیادی یاد خواهد گرفت. او چیزهای زیادی با خود می‌آورد. اکنون در مورد عبور از این مرحله با هم است. این مسئولیت او و ماست. همه چیز در مورد سخت کوشی و سخت کوشی است.

ادین ترزیچ درباره برنامه بازی با وردربرمن (و احتمال آماده نبودن برخی از بازیکنان دعوت شده به اردوهای ملی به دلیل نزدیکی تاریخ این بازی به تاریخ پایان اردوها) :

ما تجربیات خود را از سفر به آمریکا داشتیم. ما با بازیکنان خود در تماس نزدیک خواهیم بود. ما این چالش را می‌پذیریم.

ترزیچ درباره هندری بلنک، بازیکن تیم زیر ۱۹ ساله‌ها و تیم ۲ بوروسیا دورتموند و عملکرد خوب او:

او پسری برجسته است و کاملاً بیدار است. او نه تنها در دفاع میانی بلکه در سمت چپ نیز می‌تواند بازی کند. هندری در مسیر بسیار خوبی قرار دارد و بازیکنی است که ما به او خیلی فکر می‌کنیم.

پایان کنفرانس خبری.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید