| |

مصاحبه یان‌کریستین دریسن مدیرعامل تیم بایرن مونیخ با تلویزیون نشریه بیلد آلمان

به گزارش فوتبال۷۲۴ کریستین دریسن مدیریت عامل تیم بایرن مونیخ که به تازگی بجای اولیور کان منصوب شده است درباره شایعات پیوستن بواتنگ به تیم بایرن و همچنین قرارداد بازیکنانی مانند مولر با نشریه تلویزیونی بیلد گفتگو کرد

 

یان کریستین دریسن درباره ژروم بواتنگ:

 

🎙 “در چند روز اخیر مطالب زیادی مطالعه کرده ام. بعد از بازی بوخوم و قبل از بازی با مونستر در دفاع میانی مشکلات قابل توجهی داشتیم. سپس خلاقیت معروف توماس توخل به وجود آمد. برای ما، ژروم بواتنگ از منظر ورزشی یک جایگزین بود. البته ما هم دیدیم که در لیون شرایط برای او خوب نبود. صراحتاً با او صحبت کردیم. ما در پایان هفته تصمیم متفاوتی گرفتیم – و نه فقط از منظر ورزشی. در چارچوب کلی، ما با بواتنگ تصمیم گرفتیم که یک حرکت را انجام دهیم. من مطمئن هستم که تصمیم درستی گرفتیم.”

 

دریسن درباره پرونده بواتنگ و خشونت خانگی او‌گفت :

 

🎙”ما خشونت علیه همه از جمله علیه زنان را محکوم می کنیم. اما این پرونده (بواتنگ) دوباره در حال بازگشایی است، بنابراین پیش داوری مانند آنچه در حال حاضر در حال انجام است صحیح نیست.

 

دریسن در مورد انتقال احتمالی پالینیا از فولام در ژانویه:

 

🎙وضعیت ما در تابستان گذشته خوب نبود. پنجره نقل و انتقالات در 1 ژانویه باز می شود، بنابراین برای حدس زدن نام ها خیلی زود است. اما مطمئناً در آخرین لحظه اقدام نخواهیم کرد.

 

 

دریسن در مورد قرارداد جدید توماس مولر:

 

🎙 “من نمی دانم که او می خواهد تا چه وقت بازی کند یا خیر. ما هیچ فشاری را احساس نمی کنیم. ما دیدیم که توماس چقدر برای تیم مهم است. خواهیم دید چه اتفاقی می افتد. ما دلیل خوبی داریم که امیدواریم توماس را برای مدت طولانی در کنار خود داشته باشیم.”

 

دریسن در مورد رقابت در بوندسلیگا در این فصل:

 

🎙ما در واقع از کسی نمی ترسیم. اما اشتوتگارت با سباستین هوینس بازی های فوق العاده ای ارائه می دهد. گیراسی عالی کار می کند. اگر من جای اشتوتگارت بودم از آن لحظه لذت می بردم. البته که ما رقبای خود دورتموند، لایپزیگ و لورکوزن را بسیار جدی بگیریم.

 

 

دریسن درباره سوپرلیگ:

 

🎙”برای من، سوپرلیگ مرده است. من این را به شدت برای پایان دادن به این موضوع می گویم. بسیار مرده است، شما نمی توانید بیشتر از این مرده باشید.”

 

دریسن درباره صحبت‌های ابرل:

 

🎙 “در این مورد، من شخص اشتباهی هستم که می‌پرسم. در اینجا باید هربرت هاینر را دعوت کنید. او درگیر است، اما هیچ اتفاقی در این زمینه تاکنون رخ نداده است. من نمی‌توانم چیزی بیشتر بگویم.

 

سباستین هونس کاندیدای سرمربیگری بایرن در آینده است؟

 

🎙دریسن: “در دراز مدت شما هرگز نمی توانید چنین چیزی را رد کنید. ما پیشرفت او را زیر نظر داریم؛ او هنوز با اف سی بایرن ارتباط دارد و نه فقط از منظر خانوادگی. ما خواهیم دید که آینده چه خواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید