گالیانی
| | |

گالیانی : میلان پس از فروش ستاره های بزرگ فروپاشید، رایولا با میلان سخاوتمند بوده است

فوتبال724– آدریانو گالیانی لحظه ای را که میلان اشتباه کرد، مشخص کرد، از پشیمانی نخریدن کارلوس توز گفت و اینکه چرا مینو رایولا در مورد جیانلوئیجی دوناروما سخاوتمندانه رفتار کرده است.

نایب رئیس سابق برلوسکونی در میلان، و مدیرعامل فعلی باشگاه مونزا در سری C، در مورد زمان حضورش در سن سیرو با کالچیو 24 صحبت کرد.

گالیانی با اشاره به فروش زلاتان ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا به پاری سن ژرمن در سال 2012 گفت:

نباید خودمان را گول بزنیم، میلان پس از فروش ستاره های بزرگ فروپاشید.

ما در اسكودتو در فصل 2010-2011 برنده شديم و در فصل 2011-2012 نزديك به قهرمانی بودیم، اما در آخر آن را از دست داديم. این تقصیر ماست، زیرا می خواستیم کوپا ایتالیا را هم برنده شویم و به تیاگو سیلوا بیش از حد فشار آوردیم. اگر ما او را در نیمه نهایی بازی نمی دادیم، ممکن بود شرایط لیگ متفاوت باشد.

اگر ما توز را جذب می کردیم، مطمئناً در سال 2012 اسکودتو را برنده می شدیم. من در رویای خط حمله با زوج ابراهیموویچ و توز بودم، اما این فوتبال است، چنین اتفاقی نیفتاد.

گالیانی با مینو رایولا دوستی خوبی دارد و از مردی که اکنون نماینده دروازه بان میلان دوناروما است، دفاع کرد.

من همیشه با رایولا خوب کار کردم. درست است، او کمیسیون زیادی به دست آورد، اما همیشه با ما منصفانه رفتار می کرد. او دو بار فرصت داشت كه دوناروما را به عنوان بازیکن آزاد از میلان ببرد، اما این كار را نکرد.

دو سؤال پرسیده شد که گالیانی از پاسخ دادن به آنها خودداری کرد: آیا مارکو فان باستن در مورد ادامه سرمربی گری آریگو ساچی اولتیماتوم داده بود و آیا یوونتوس مورد علاقه داوران است؟

من این دو سوال را پاسخ نمی دهم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید