بوروسیا دورتموند
| | |

رویای بوروسیا دورتموند برای فصل 2020/21 – قسمت اول تمام اهداف

فوتبال۷۲۴– با توجه به شایعات متعدد درباره ورودی و‌ خروجیهای بوروسیا دورتموند به بررسی احتمالات نقل انتقالاتی این باشگاه در فصل پیش رو می پردازیم.

بوروسیا دورتموند این فصل از مسابقات از رقابت برای قهرمانی لیگ خارج نیست، اما بعید است آنها به قهرمانی بوندسلیگا برسند. در نتیجه همه چشم ها به چگونگی برنامه ریزی باشگاه برای شروع فصل بعد است.

پروژه لوسین فاوره در وستفالن‌استادیوم هنوز هم مانند یک کار در حال انجام است، زیرا بوروسیا دورتموند قادر به از بین بردن حالت همیشگی خود در از دست دادن جامها نیست. آنها باید نقاط ضعف خود را پوشش دهند، پس بلافاصله سوالاتی در بین مدیریت آنها مطرح شده است.

روی کاغذ، زنبورها احتمالاً بهترین تیم بوندس لیگا را در اختیار دارد، اما با توجه به رقبای فعلی مانند بایرن مونیخ و لایپزیگ باید در پایان فصل تقویت تیمی بهتری داشته باشند. هواداران امیدوارند نمایش بهتری از قدرت تیمی در وستفالن را نظاره گر باشند.

چیزهایی که احتمالاً در بازار نقل و انتقالات به راحتی امکان پذیر نیستند. اما اگر این کار را انجام دهند ،چشم انداز تیم بوروسیا دورتموند در فصل آینده چگونه می تواند به نظر برسد؟ به نظر می رسید بوروسیا دورتموند نیاز زیادی به فروش بازیکنان خود برای تامین هزینه این خریدها ندارد.

.

میلوت راشیکا:


در مورد این بازیکن مدتها در‌میان مسئولین دورتموند بحث می‌شود و حتی اگر وردربرمن در این فصل سقوط نکند، راشیکا باید 200 کیلومتر فاصله را زودتر از موعد به سمت جنوب حرکت کند.
قیمت 38 میلیون یورو

اشرف حکیمی:

اشرف حکیمیرئال مادرید اجازه نخواهد داد که حکیمی به راحتی از این تیم جدا شود، اما ملی پوش مراکشی می تواند خرید عالی برای برنامه های بلند مدت بوروسیا دورتموند باشد.
قیمت 60 میلیون یورو

جود بلینگام:


ظاهراً بازیکنان جوان انگلیسی برای پیوستن به بوروسیا دورتموند کاملاً راضی است. او می تواند به عنوان هافبک مرکزی یا وینگر استفاده شود.

قیمت 34.5 میلیون یورو

توماس مونیر:

بوروسیادورتموند در این فصل هیچ مشکلی با عمق بازی ندارد اما حداقل این مورد در تابستان احتمالا یکی از بهترین نقل و انتقالات رایگان موجود در این بازار است.
2020. رایگان

جمع کل هزینه های احتمالی: 132.5 میلیون یورو

 

ادامه دارد…

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید