خروجی‌های زنبورها
| | | |

رویای بوروسیا دورتموند برای فصل ۲۰۲۰/۲۱ – قسمت دوم تمام خروجی‌های زنبورها

فوتبال724– در ادامه مبحث تغییرات در تیم دورتموند به لیست احتمالی خروجی‌های زنبورها نگاهی می‌اندازیم.

سانچو احتمال زیاد در نقل و انتقالات آینده تیم را ترک خواهد کرد. اما این سناریوی رویایی برای هواداران این باشگاه نیست. منچستر یونایتد با نمایندگان سانچو و دورتموند تماس گرفته است.

 

لوکاش پیشچک:

لوکاش پیشچکتنها دو بازیکن وجود دارند که در پایان فصل در بروسیا دورتموند قرارداد آنها تمام شده و‌تمدید نمی‌شود. این بدان معنی است که لوکاش پیشچک بعد از 10 سال در بوروسیا دورتموند این باشگاه را ترک خواهد کرد.
خروج رایگان

ماریو گوتزه:

ماریو گوتسه
معدود بازیکنان در طول تاریخ مجبور شده اند به اندازه گوتزه با چنین تغییراتی در حرفه خود دست و پنجه نرم کنند. او درخشان ترین استعداد فوتبال اروپا بود و جام جهانی را بدست آورد، اما در نهایت با توجه به بیماری تا به حال عملکردش هر‌ روز افت می‌کند. قرارداد او نیز رو‌به پایان است. گلزن فینال جام جهانی هم جزء خروجی‌های زنبورها است.
خروج رایگان

محمود داهود:


بعد از سه سال محمود داهود احتمالا این تابستان دورتموند را به صورت دائمی ترک‌ خواهد کرد. البته فضلی مدیر‌برنامه های او اعلام کرده است این بازیکن قصدی و هدفی برای ترک دورتموند ندارد. داهود در این فصل تنها۱۱بازی برای دورتموند انجام داده است و دو سال از قرارداد او با زنبورها باقی مانده است.

توماس دلینی:

دلینی
فصل گذشته او با آکسل ویتسل همکاری شایانی داشت، اما امره جان این همکاری را به عنوان شریک جدید بلژیکی در دست گرفت. احتمال خروج او بسیار زیاد است.
18 میلیون یورو

مارسل اشملسر :

مارسل اشملزر
اگر صادقانه برآورد کنیم‌ او دیگر جایی در‌ دورتموند ندارد. خیلی‌ها اورا به یاد نمی آورند!
1 میلیون یورو

آندره شورله:

اندره شورله
در حال حاضر چهار نفر به طور قرضی از باشگاه رفته اند، و شورله در روسیه به سر می برد. اما وقتی او در پایان فصل برگردد، تیم به او نیازی نخواهد داشت.
5 میلیون یورو

ماریوس ولف:

ماریوس ولف
بیایید فراموش کنیم این انتقال تاکنون اتفاق افتاده است. او اصلا در برنامه های فاوره جایی ندارد. او هم از خروجی‌های زنبورها است.
7 میلیون یورو

جرمی تولیان:

تولیان
این جوان 25 ساله است. او به قابلیت هایی که در هافنهایم نشان داده اصلا نزدیک نشده است و نمیتواند دورتموند را متقاعد کند که در فصل بعد و بعد از اتمام دوران قرضی او در برزیل، با او قراردادی تمدید کنند.
4 میلیون یورو

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید