پائولو فونسکا
| | |

فونسکا: رم خیلی زجر کشید

پائولو فونسکا، سرمربی آ اس رم، از عملکرد نیکولا کالینیچ و گونزالو ویلار در پیروزی 4-3 مقابل کالیاری خوشحال بود، اما رم “دیگر نیازی به درد و رنج کشیدن نداشت.”

ژائو پدرو ساردینی ها را پیش انداخت، اما نیکولا کالینیچ با یک ضربه محکم و ناگهانی توپ را به تور دروازه کالیاری رساند، سپس او دبل کرد و در ادامه با گل جاستین کلایورت و گل الكساندر كولاروف با یك ضربه آزاد مستقیم رم چهار گل به حریفش زد. جیالوروسی فکر می کرد که کار تمام شده است، اما گل دقایق پایانی نتیجه را 4 بر 3 کرد تا لحظات آخر بازی را تیم پایتخت نشین با استرس و فشار زیادی سپری کند.

به کالینیچ فرصت نادر شروع بازی داده شد تا ادین ژکو استراحت کند و او با گل های اول و دوم خود در پیراهن رم جواب اعتماد مربی را داد.

“ما پنج بازیکن را انسبت به بازی روز پنجشنبه با خنت تغییر دادیم، زیرا بعضی ها خسته تر بودند، ژکو بیشتر از سایرین. من تصمیم گرفتم با کالینیچ بازی کنم، او خوب تمرین می کرد و سایر افراد نیز بازی خوبی داشتند.

فونسکا در مصاحبه با اسکای اسپرت

“من فکر می کنم که نباید خیلی تحت فشار قرار می گرفتیم، زیرا شانس های زیادی برای گل زنی ایجاد کردیم و فرصت هایی را برای زودتر تمام کردن بازی داشتیم. اگر بعد از آن بازی اینجا را با پیروزی ترک نمی کردیم، واقعاً ناعادلانه بود.”

“کالیاری غیر از گلهایی که زد، موقعیت زیادی برای گل زنی نداشت.”

سرانجام کالینیچ فرم خود را پیدا کرد، از فونسکا سؤال شد که چگونه او می تواند سایر استعدادها را در هنگام بهبودی کنار هم قرار دهد.

سرمربی رم گفت:

“داشتن بسیاری از بازیکنان در فرم خوب یک مشکل مثبت برای مربی است، مطمئناً بهتر از گزینه دیگر! گونزالو ویلار اولین شروع بازی خود را انجام داد، فراموش نکنید که او در لیگ دسته دوم اسپانیا حضور داشت، بنابراین وی شجاعت زیادی نشان داد.”

وی گفت:

“برونو پرز باید از نظر دفاعی پیشرفت کند، اما او در خارج شدن از فشار و پیشروی بسیار خوب است. وقتی توپ را از دست می دهیم باید سریعتر واکنش نشان دهد و او در این مشکل تنها نیست، ما امروز بارها این مشکل را داشتیم.”

رم فاصله را با آتالانتا حفظ کرد که امروز یک پیروزی پرگل 7 بر 2 در برابر لچه داشت.

فونسکا گفت:

“آتالانتا در حمله فوق العاده قوی است. آنها از ابتدای فصل قوی بوده اند، و ما باید با آنها مبارزه کنیم تا در پایان نبرد با آتالانتا برای مقام چهارم قوی بمانیم.”

جیالوروسی نیز در مرحله یک شانزدهم لیگ اروپا مقابل سویا قرار می گیرد.

“ما فقط باید یک بازی را انجام دهیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. سویا در این سطح بسیار باتجربه است و در سال های اخیر چندین بار قهرمان لیگ اروپا شد. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید