موراتی مسی

لیونل مسی بارسلونا را ترک نمی‌کند و همچنان مشتاق ادامه با این تیم در آینده است.مسی: درباره اتفاقات گذشته شاید بد برخورد کردم

به گزارش فوتبال۷۲۴ لیونل مسی ، مهاجم بارسلونا اعتراف کرد که بعد از چند ماه گذشته ، از زندگی در نیوکمپ بسیار احساس خوشبختی می کند.

آرژانتینی به دلیل ناامیدی از هدایت و مدیریت باشگاه ، در طول تابستان فشار می آورد تا بارسلونا را ترک کند ، اما بعد از اینکه فهمید مجبور شده برای گرفتن خواسته اش باشگاه خود را به دادگاه بکشد ، درخواست انتقال خود را پس گرفت.

با پایان قراردادش در پایان فصل ، رفتن مسی اجتناب ناپذیر است و معلوم نیست که او یک سال دیگر را تحمل کند ، اما در مصاحبه ای با La Sexta که قرار است در 27 دسامبر پخش شود ، مسی اعتراف کرد روحیه بالاتری نسب به گذشته دارد

وی در خلاصه منتشر شده توسط RAC1 (از طریق رادیو کاتالونیا) گفت:

اکنون خوب هستم.” “درست است که در تابستان به دلیل پایان فصل و برای همه آنچه اتفاق افتاده بود ، کار بسیار بدی انجام دادم
من این بار را در ابتدا با خودم حمل کردم اما اکنون احساس می کنم برای همه چیز می جنگم. من می دانم که باشگاه در شرایط سختی قرار دارد ، هم در سطح تیمی و هم در سطح باشگاهی ، اما من مشتاقانه منتظر آن هستم.”

قطعه درز شده از نظر آینده بلند مدت مسی هیچ چیز خاصی نمیگوید ، اما به نظر می رسد که این بازیکن 33 ساله دیگر به اندازه چند ماه پیش مایل به ترک باشگاه نیست.

انتظار می رود آینده مسی به نتیجه انتخابات آینده ریاست باشگاه بستگی داشته باشد. بارسلونا جانشین رئیس سابق ژوزپ ماریا بارتومئو را در 24 ژانویه 2021 معرفی خواهد کرد و هر کسی که این سمت را بدست آورد احتمالاً در اسرع وقت به ملاقات با مسی خواهد پرداخت.

نامزدهای زیادی قبلاً ابراز تمایل کرده اند که هرچه زودتر از مسی جلب رضایت کنند ، از جمله رئیس سابق لاپورتا ، که اعتراف کرد آماده است “همه کارهای ممکن” را برای خوشحالی اسطوره آرژانتینی انجام دهد.

شاگردان رونالد کومان در حال حاضر در رده پنجم جدول رده بندی ایستاده اند و با یک بازی اضافی هشت امتیاز از صدر نشین اتلتیکو مادرید عقب هستند ، اما بارسلونا یک بازی در رئال مادرید رده دوم دارد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید