مصاحبه مفصل فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال‌مادرید ◀️ ورزشگاه جدید برترین ورزشگاه فوتبال است کاسیاس و زیدان نماد باشگاه هستند فرمت بازی‌ها و تقویم فوتبال باید تغییر کند و این اجتناب ناپذیر است

به گزارش فوتبال۷۲۴ با نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل ،پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در مصاحبه ای مفصل به عنوان اهداف و نظرات باشگاه پرداخته است

فلورنتینو پرز🔻

“من از طرف رئال مادرید از همه کسانی که با این اپیدمی مبارزه می کنند تشکر می کنم. ما با این واقعیت دشوار روبرو هستیم ، زیرا نتایج آن هنوز غیرقابل پیش بینی است.”

فلورنتینو پرز درباره زیدان 🔻

“زیدان یک نماد برای رئال مادرید ، یک بازیکن و یک مربی است.”

فلورنتینو پرز درباره تیم 🔻

“ما با داشتن بازیکنان مهمی مانند کاپیتان خود راموس ، همچنان به این تیم اعتماد داریم.”
“غیبت هواداران منجر به کاهش قابل توجه درآمد باشگاه شده است.”
“همه موافقت کردند حقوق خود را کاهش دهند تا این امر بر دیگر کارکنان باشگاه تأثیر نگذارد.”

فلورنتینو پرز درباره کاسیاس 🔻

“ایکر ، شما در مادرید یک افسانه هستید.”

فلورنتینو پرز درباره نبود هواداران🔻

“نبود جمعیت و هر آنچه در آن است ، منجر به افت چشمگیر درآمد شده است. مدیریت ما به سختی کار می‌کند و با توجه به آنچه می بینیم ، هزینه های کلان را کاهش داده ایم.”

فلورنتینو پرز درباره ورزشگاه جدید 🔻

“ورزشگاه جدید برنابئو بهترین ورزشگاه قرن 21 خواهد بود.”

فلورنتینو پرز🔻

“بازیکنان همیشه حمایت و قدرت شما را احساس می کردند و به لطف این آنها توانستند در لیگ 34 ، سخت ترین لیگ قهرمان شوند.”
“زیدان 11 عنوان به رئال مادرید اضافه کرد و به عنوان دومین مربی موفق در کسب بیشترین برد در تاریخ باشگاه را دارد. برنامه ما عناوین زیادی را برای ما به ارمغان آورده است و از لحاظ اقتصادی با این شرایط سخت روبرو هستیم.”

فلورنتینو پرز درباره آینده🔻

“ما می دانیم رئال مادرید چه خواسته ای دارد. در اینجا میل به عناوین همیشه یکسان است. ما بیشتر را می خواهیم و تا آخر تلاش خواهیم کرد.”

فلورنتینو پرز درباره آکادمی 🔻

“تیم جوانان ما هنوز یکی از ستون ها و ویژگی های برجسته ما است. فصل گذشته یک جام بزرگ دیگر برای ما کسب کرد: لیگ قهرمانان جوانان”
“184 فوتبالیست آموزش دیده در اکادمی رئال مادرید در لیگ های حرفه ای بازی می کنند. آکادمی ما یک استاندارد بین المللی است.”
“ما تیم زنان را با تیم های اکادمی در گروه های جوانان ، کودکان و کارآموزان ادغام کرده ایم.”

فلورنتینو پرز درباره دیگر ورزش‌ها🔻

“تیم بسکتبال در 9 سال گذشته 20 عنوان به ما داده است. پابلو لاسو به یک شخصیت افسانه ای در تاریخ رئال مادرید تبدیل شده است. مردی از باشگاه که این تیم را به یک خانواده تبدیل کرده است.”
مدیریتی که ما در این سال ها داشته ایم به ما این امکان را داده است که توانایی پرداخت بسیار بالایی را داشته باشیم که به ما امکان می دهد با آرامش با آینده ای که به ما ارائه می شود روبرو شویم.”

فلورنتینو پرز 🔻

“تأثیرات کرونا ما را از بودجه 822 میلیون یورویی به درآمد 107 میلیون یورویی رساند. بسته شدن تمام درآمد ورزشگاه ها در چهار ماه آخر فصل دلیل اصلی این کاهش بود.”
“در تقویم بازی‌ها مشکلی وجود دارد که بر سلامتی بازیکنان تأثیر می گذارد: باید در فوتبال اصلاحاتی انجام شود.”
“ما بودجه 617 میلیون یورویی را ارائه می دهیم كه انتظار می رود 69 میلیون یورو خسارت داشته باشد. ما برای كاهش این ضررها به كار خود ادامه خواهیم داد. همه باشگاه های بزرگ فوتبال رنج می برند. ارزش خالص این باشگاه 533 میلیون یورو است و پول نقد برای پرداخت تعهدات پرداختی کافی وجود دارد.”

فلورنتینو پرز درباره ورزشگاه جدید 🔻

“برنابئو جدید یکی از نمادین ترین کارهای عمرانی در اسپانیا خواهد بود و امیدواریم که آن را در سال 2022 به پایان برسانیم. مادرید اولین وام ۵۰۰ میلیونی سی ماهه را در 30 ژوئن 2023 پرداخت خواهد کرد.
“این استادیوم باعث افتخار مادریدیستاها در سراسر جهان خواهد بود. تور برنابئو تعداد بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به سال قبل ثبت کرد تا اینکه تعطیل شد.”

فلورنتینو پرز درباره مادرید 🔻

“اعضای رئال مادرید صاحبان بزرگترین نهاد ورزشی در جهان هستند. ما در حال حاضر 92،729 عضو هستیم. میانگین سن ما 40 سال است و ما مسئول انتقال ارزش های رئال مادرید از یک نسل به نسل دیگر هستیم.”
اکادمی تابستانه مرکز این باشگاه است. ما متعهد هستیم که در کنار ضعیف ترین افراد قرار بگیریم.این مرکز فصل گذشته با نشان عالی اروپا شناخته شد. در حال حاضر 80،000 ذی نفع در پروژه ها در تمام قاره ها با بودجه 22 میلیون یورویی وجود دارد.”
“رئال مادرید همچنان به عنوان یک سازمان ورزشی با بیشترین تعداد هوادار در جهان شناخته می شود. تعداد کاربران شبکه های اجتماعی این باشگاه از 344 میلیون نفر گذشته است و این باشگاه در رده بندی موسسات ورزشی در فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر قرار دارد.

فلورنتینو پرز‌ درباره آینده🔻

همه ما از پیچیدگی های لحظه ای آگاه هستیم. کرونا همه چیز را تغییر داده است. فوتبال به فرمول های جدیدی نیاز دارد که رقابت ، هیجان و قدرت آن را بیشتر کند. مادرید باید در خط مقدم این ورزش باقی بماند.”

فلورنتینو پرز درباره احتمال تغییر لیگ قهرمانان 🔻

“الگوی فوتبال اروپا به پیشرفت های جدیدی نیاز دارد. فوتبال باید با این دوره جدید روبرو شود و مادرید در آنجا ادامه خواهد یافت. همه طرفدار اصلاح فضای رقابتی فعلی هستند. تقویم اشباع شده است و این برای سلامتی بازیکنان پیامد دارد.”
“این باشگاه 23 جام اروپائی، 13 فوتبال و 10 بسکتبال دارد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید