کلوپ
| |

مصاحبه یورگن کلوپ پس از پیروزی برابر منچستریونایتد

به گزارش فوتبال۷۲۴ در شب عجیب اولترافورد لیورپول ۵ بر ۰ منچستریونایتد را در هم کوبید، یورگن کلوپ پس از پیروزی 5-0 تیمش در منچستریونایتد به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

در مورد اینکه آیا این نتیجه یکی از بزرگترین روزهای حرفه او را نشان می دهد یا خیر …🔻

 

بزرگترین روزها؟ هنوز به آن فکر نکرده بودم یک روز خوب ، یک روز واقعاً خوب و من نمی خواهم بی احترامی کنم. من نظری ندارم ، اما روز بزرگی است. ما آن را میدانیم. بدیهی است پس از بازی به من گفته شد که در تاریخ طولانی LFC هرگز اتفاق نیفتاده است. این گروه همیشه می خواستند فصل های کوچک خود را برای کتاب بزرگ تاریخ این باشگاه بنویسند. این یکی امشب کافی بود ، یک فصل کوچک. مردم در آینده 100 درصد در مورد آن صحبت خواهند کرد ، زیرا اغلب اتفاق نمی افتد. ما بازی را نیز دیدیم و می دانیم که در دو یا سه موقعیتی خوش شانس بودیم . یونایتد می توانست در نیمه اول به گل برسد. من فکر می کنم آنها باید اولین گل را می زدند ، اما این عملکرد ما را کمتر نمی کند ، بلکه اینطور است.
در جلوی دروازه ، در یک سوم آخر ، استثنایی بودیم. ما منطقه‌ای در پرس بودیم ، بی رحم بودیم ، پرس ما عالی بود ، ما واقعاً توپ ها را در مناطق بزرگ به دست آوردیم ، ترکیب برتر بود و همه این چیزهایی که می خواهید به عنوان مربی ببینید این بازی داشت. تفاوت این است که شما معمولاً در هر موقعیتی که دارید تقریباً گل نمی زنید ، اما این همان چیزی است که ما انجام دادیم و در نیمه دوم 4-0 پیش افتادیم. نیمه دوم ، اوایل 5-0 و کارت قرمز ، بازی تمام شد ، پس فقط آن را کنترل کردیم و سعی کردیم بدون گل خورده به خانه برگردید. من صد در صد مطمئن نیستم که این کار خوب انجام شده است ، اما بدیهی است که نتیجه ای نداشته است

درباره مصدومین🔻

میلنر مصدوم است و نبی نیز. باید ببینیم چقدر جدی است ، بسیار دردناک است ، بنابراین خواهیم دید. ما فقط فردا یا پس فردا می فهمیم.

در مورد عملکرد کیتا قبل از ضربه دو پا توسط پل پوگبا…🔻

نبی در لحظه عالی است. نبی بازیکن فوق العاده ای است و ما درباره آن در مورد بازی در اتلتیکو می‌دانیم: او فوق العاده خوب بازی کرد تا اینکه بعد از ضربات ایستگاهی در اطراف دروازه اتلتیکو اشتباه کرد و بدیهی است که او را کمی ناراحت شد ، و این نباید اتفاق بیفتد. بدیهی است ، این روشن است اما در چنین فضایی ، در برابر چنین حریفی ، ناگهان وقتی به چیزهای مختلف فکر می کنید ، ممکن است اتفاق بیفتد. اما واضح بود که ما دوباره او را به زمین میفرستیم زیرا او واقعا در شرایط خوبی است و بله ، او ثابت کرد که ما حق داریم.

در مورد روبرتو فیرمینو ، با توجه به هت تریک صلاح ، بار دیگر کانون توجهات شد …🔻

 

او باز هم فوق العاده خوب بازی کرد. شما درست می گویید ، مو بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به درستی ، اما بابی ، برای افرادی که دارای علم فوتبال هستند درخشان یود – من مطمئن هستم که وقتی بازی را به پایان می رساند ، مردم درباره نحوه تفسیر موقعیت نهم کاذب او کتاب خواهند نوشت. من نمی گویم که او آن را اختراع کرده یا ما آن را اختراع کرده ایم ، اما با نحوه بازی او ، هر از گاهی به نظر می رسد [این]! کارهای مختلفی برای انجام دادن در زمین وجود دارد – برخی از آنها تدافعی هستند و کاری که او امشب در آن بخش انجام داد کاملاً دیوانه کننده بود و از نظر تهاجمی او بدیهی است که یک بازیکن خوب است و هر از گاهی نیز کار را تمام می کند. بنابراین بله ، بابی می داند که ما چقدر قدر کار او را می دانیم و شاید این مهمتر باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید