|

هالند به منچسترسیتی : انتقال 350 میلیون یورویی… و کمیسیون های بسیار بالا

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از نشریه مارکا اسپانیا ، ارلینگ هالند بالاخره از تیم دورتموند خارج شد و به تیم منچسترسیتی می‌پیوندد

این انتقال میتواند ارقام جدیدی در دنیای فوتبال ثبت کند که مجموع آن به بیش اژ ۳۵۰میلیون یورو خواهد رسید🔻

  • 75+10 «میلیون» برای بروسیا دورتموند.
  • 40 میلیون در 5 سال ،حقوق برای بازیکن
  • کمیسیون: 30 میلیون برای پدر هالند
  • کمیسیون : 50 برای آژانسی که ارلینگ موکل آن است.

در مجموع، “میلیون‌ها یورو” بالا یا پایین، و بدون رسمی بودن ارقام، قرارداد ارلینگ برای منچستر سیتی بیش از 350 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

اولین پرداختی که باشگاه تحت آموزش پپ گواردیولا باید با آن روبه‌رو شود، بند خروج معروفی است که توسط دورتموند وضع شده است، که مبلغی معادل 75 میلیون یورو به اضافه 10 متغیر دیگر در متغیرهای مختلف است که در نهایت امکان خروج هالند را فراهم می‌کند. فراموش نکنید، قرارداد او در سال 2024 با بوروسیا به پایان می رسد. این قیمت، در هر صورت، و با وجود گران بودن، بسیار کمتر از قیمت بازار بازیکن است، که وب سایت تخصصی «transfermarkt» آن را 150 میلیون یورو اعلام کرده است.

بیشترین میزان عمل مربوط به حقوق فرضی فوتبالیست در انگلیس است. ارقام (در مقادیر ناخالص، نه خالص) ترسناک هستند. هالند می تواند سالانه حدود 40 میلیون یورو در منچستر برای هر یک از پنج فصلی که با سیتی قرارداد امضا می کند، دریافت کند. یعنی حدود 200 میلیون بدون احتساب جوایز معروفی که در قرارداد هر بازیکنی است. و هالند از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

هالند در بین 5 پردرآمدترین بازیکنان در جهان

اگر این دستمزد تایید شود، فوتبالیست نروژی می‌تواند جزو پنج بازیکن پردرآمد دنیا باشد، بله،ما منتظر قرارداد جدیدی هستیم که کیلیان امباپه نیز در تابستان امسال امضا خواهد کرد، چه در رئال مادرید (احتمالا) یا در پاری سن ژرمن .

کمیسیون‌ها شگفت‌انگیزترین بخش این عملیات است. بزرگترین کمیسیون مربوط به آژانس نمایندگی این بازیکن فوتبال است که تا زمان مرگ توسط مینو رایولا اداره می شود. بر اساس این ارقام، این شرکت 40 میلیون یورو دریافت می‌کند که سیتی پرداخت می‌کند و 10 میلیون یورو دیگر توسط بوروسیا پرداخت می‌شود که به این ترتیب به عوامل هالند برای وفاداری آنها به باشگاه آلمانی پرداخت می‌شود.

پپ گواردیولا تاکنون 1.077 میلیارد برای نقل و انتقالات هزینه کرده است

دسته چک امارات متحده عربی، جایی که پول سیتی از آن تامین می‌شود، نیز باید شل شود (به سختی 30 میلیون یورو…) تا به پدر فوتبالیست، آلف اینگه، بازیکن سابق باشگاه انگلیسی در آن زمان پاداش داده شود.

به طور خلاصه، اگر حساب کنید، ارقام از 350 میلیون یورو فراتر می رود که برای بسیاری غیرقابل دستیابی است، اما نه برای سیتی، که قبلاً در دوره پپ، حدود 1077 میلیون یورو را برای خرید، در شش فصل اخیر خرج کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید