ونگر
| | | | | |

ونگر : دو مدل موفقیت وجود دارد، مدل بایرن مونیخ و مدل پول زیاد و موفقیت سریع انگلیسی

فوتبال724- آرسن ونگر اسطوره فرانسوی گفته است که او می خواسته در هیئت مدیره آرسنال باشد، در حالی که او معتقد است که تیم فعلی توپچی ها یک فصل خوب در لیگ برتر خواهد داشت.

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال فاش کرده است که چرا او هرگز به عنوان مدیر فوتبال – چه در استادیوم امارات و چه در جای دیگر – پستی را قبول نکرده است.

پیرمرد 70 ساله، که اکنون رئیس توسعه جهانی فوتبال فیفا است، پس از بیش از دو دهه مسئولیت در توپچی ها، مربیگری روزمره را در سال 2018 ترک کرد و در حالی که به طور منظم گمانه زنی ها درباره احتمال بازگشت او به باشگاه از آن زمان وجود دارد، او معتقد نیست که چنین موقعیتی مناسب او باشد.

با این حال ونگر اعتراف کرد که ممکن است نقشی متفاوت را در نظر بگیرد.

ونگر در پاسخ به سوال ژوزه مورینیو، رقیب دیرینه خود، به گاردین گفت:

من می خواستم به عنوان مشاور در هیئت مدیره آرسنال حضور داشته باشم.

من معتقدم که صادقانه در باشگاه های بزرگ، مسابقات سطح بالا و بازی های سطح بالای ورزشی کمبود دانش است. و من معتقدم که اخیراً دیده ایم که روشهای زیادی برای موفقیت در فوتبال وجود دارد.

به عنوان مثال، راه بایرن [مونیخ] وجود دارد، كه در آن تمام موفقیت و تداوم به افرادی كه ارزش های این باشگاه را می دانند متكی است و آنها این را از نسلی به نسل دیگر منتقل می كنند.

ونگر افزود:

یا مدل هایی از پول سریع و موفقیت سریع در انگلیس وجود دارد. هر دو می توانند کار کنند. من این واقعیت را دوست دارم که یک باشگاه ابتدا یک هویت است و دارای دانشی است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. بنابراین من به همین دلیل چیزها را اینگونه دیدم.

در همین حال، از ونگر سال شد که چه توصیه ای می تواند به میکل آرتتا، که به عنوان سرمربی توپچی ها در شمال لندن حضور دارد، ارائه دهد.

ادامه تسلط بر تیم، همانطور که در حال حاضر دارد، و ادامه آن تا آخر اعتقاداتش برود. من فکر می کنم روحیه تیمی خوبی وجود دارد و آنها فرصت خوبی دارند تا خوب کار کنند. من معتقدم که بهبود تعداد امتیازاتی که فصل گذشته کسب کرده اند کار چندان سختی نخواهد بود، اما من اطمینان دارم که آرسنال می تواند در جمع چهار تیم برتر باشد، یا حتی بیشتر.

آنها می توانند سورپرایز امسال برای من باشند: آنها خوب خرید کرذه اند، دفاع را خوب تقویت كردند و بازیکنانی را كه قبلاً آنجا بودند حفظ كردند. در سال آخر حضورم، من پیر امریک اوبامیانگ را خریداری کردم، و آنها او را نگه داشتند. آنها هر عنصر مورد نیاز برای موفقیت را دارند و هیچ نقطه ضعف واقعی ندارند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید