| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمان سرمربی لایپزیگ قبل از بازی امروز

در مورد مهاجم اشتوتگارت ساشا کالادزیچ :

«وقتی توپ را برای هم تیمی ها در خط حمله نگه می دارد، او در هوا و پشت به دروازه بسیار قدرتمند است. او کمک کرد تا علیرغم نبود سیلاس وامانگیتوکا ی سریع موقعیت های زیادی برای اشتوتگارت ایجاد شود.

قدرت او در هوا واقعا چشمگیر است. حتی بدون سوسا که احتمالا بهترین پاس دهنده بوندس لیگا است، آنها هنوز بازیکنانی دارند که می توانند توپ را وارد محوطه جریمه کنند. ما همیشه از برتری قد برخوردار نخواهیم بود بنابراین باید از بدن خود به روشی هوشمندانه استفاده کنیم تا او نتواند از قدرت هوایی خود برای ایجاد مشکل برای ما استفاده کند. ما مجبوریم مقابل او خوب دفاع کنیم و در تکل زدن قوی باشیم.»

Image

در مورد فرصت های از دست رفته:

«ما تمایل داریم شوت زنی را تمرین دهیم و به دنبال بازآفرینی موقعیت هایی در تمرین هستیم که شبیه آنچه در یک بازی دارید باشد. این ضعف مشکل انگیزه یا مشکل ذهنی نیست. ما اخیرا دیدیم که بچه ها برای [استفاده از] آن آماده بودند و می خواستند برنده شوند. ما فقط با وجود برخی حرکات و موقعیت های خوب قادر به گلزنی نبودیم. خوشحال خواهم شد اگر موقعیت های خود را یکشنبه به گل تبدیل کنیم. در پایان روز و بعد از مسابقه، ما برای قطعی کردن رتبه دوم به سه امتیاز نیاز داریم.»

Image

در مورد آمادگی دوباره کنراد لایمر:

«كونی برای ما واقعا مهم است، اما آخر هفته نمي توانیم او را جايگزين مارسل سابيتزر کنیم زيرا او مدت زيادی [در میادین] نبوده است. كونی از بازگشت به ميدان فوتبال خوشحال است. [بازگشت او] برای او و ما خوب است. مدت طولانی از میدان دور بوده و اکنون فارغ از رقیب و موقعیت، انگیزه بالایی دارد. این را می توانید درطی  جلسات تمرینی مشاهده کنید، اما او به کمی بیشتر وقت احتیاج خواهد داشت – بالاخره او تقریبا یک سال غایب بود – تا هم ذهنیت و هم کیفیتش را باز پس بگیرد و بدست آورد.»

 

در مورد پیشرفت بنجامین هنریکس:

«خوشحالم که او شانس بازی در المپیک را پیدا کرده است. او در حال حاضر در مسیر درست است، اما هنوز هم به مدتی زمان نیاز دارد. بدن او هنوز هم باید به میزان کار [بیشتر] خود تنظیم شود – او در تمام فصل گذشته نیز کاملا آماده نبود. او مطمئنا شانس خود را در بوندسلیگا بدست خواهد آورد. البته این فصل طبق برنامه ریزی پیش نرفته است. او برای چند ماه مصدوم شد و هیچ کس به این خاطر مقصر نیست.»

 

در مورد اصلاحات تایید شده لیگ قهرمانان اروپا:

«دو جنبه در این اصلاحات وجود دارد. از یک طرف، این بازی ها برای تلویزیونها پول می آورند که بازیکنان و مربیان درآمد بیشتری خواهند دید. از طرف دیگر، بازیکنان تعداد زیادی بازی با استراحت کمتر خواهند داشت. پاندمی کرونا موجب این [ضررمالی] شده است. با این وجود بازیکنان به زمان بیشتری برای ذهن و بدن خود احتیاج به ریکاوری و بازیابی دارند – در غیر این صورت مصدومیت بیشتری خواهیم داشت و به طور قطع کیفیت بازی ها افزایش نخواهد یافت.

بازی های بیشتر علاوه بر کاهش کیفیت، مانع بازیکنان جوان نیز می شود، که بیشتر اوقات فرصت تمرین در شرایط عالی را ندارند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که هر روز بازی برگزار نمی شود. این بازی ها باید نادر باشد، زیرا این [دیر به دیر برگزار شدن] باعث لذت بخش شدن این ورزش می شود.»

 

در مورد کمپ تمرینی قرنطینه پیش رو:

«ما این تصمیم را برای آنچه که هست [کرونا] قبول خواهیم کرد. بهرحال، این بدان معناست که ما هنوز قادر به انجام کارهای خود هستیم. اگر این چیزی است که لازم است انجام شود، پس برای ما مطلقا مشکلی نیست.

ما در اینجا یک امکانات جدید و جذاب داریم و می دانیم از سال گذشته چه شکلی است. متأسفانه، تحلیلگر من سال گذشته در حین یک ضربه پا رباط صلیبی او را پاره کرد، اما او اکنون در راه بازگشت است. ما با آن کنار خواهیم آمد و از وقت خود بهترین استفاده را خواهیم کرد.»

Image

در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم:

«مارسل سابیتزر پس از مشکلات ماهیچه پشت ساق به تمرینات انفرادی برگشته است. هنوز مشخص نیست که او به موقع آماده خواهد بود.

یوسف پولسن نیز ممکن است روز یکشنبه در ترکیب نباشد. او هنوز هم مشکل ران دارد.

کنراد لایمر دیگر هیچ نگرانی از نظر مصدومیت ندارد. شخصیت و کیفیت خوبی دارد و می تواند روز یکشنبه مقابل اشتوتگارت برگردد. »

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید