| | |

آخرین هدیه مالدینی به میلان : مجوز ویژه برای بازی سوپرتلنت 15 ساله در تیم بزرگسالان صادر شد

فوتبال724– انتظار می رود فرانچسکو کاماردا 15 ساله برای بازی آتی با فیورنتینا به تیم اصلی میلان بپیوندد و این باشگاه مدیون مدیر سابق پائولو مالدینی است. کمیته منطقه ای لمباردی به میلان مجوز لازم را داده است تا فرانچسکو کاماردا 15 ساله را برای بازی آینده سری آ مقابل فیورنتینا دعوت کند.

استفانو پیولی، سرمربی روسونری، پس از محرومیت اولیویه ژیرو و مصدومیت اخیر نوآ اوکافور، گزینه‌های زیادی در خط حمله ندارد و او را مجبور می‌کند تا به دنبال راه‌حل‌های داخلی باشد. میلان در حال حاضر 8 امتیاز کمتر از اینتر که صدرنشین لیگ است، قرار دارد و دیگر نمی تواند بازی در زمین خود را در مقابل رقبای داخلی از دست بدهد.

کاماردا در این فصل به عنوان یک استعداد هیجان‌انگیز در میلان ظاهر شده است و در سن 15 سالگی به تیم زیر 19 ساله‌های پریماورا ملحق شده است.

همانطور که امروز به طور رسمی اعلام شد، کمیته منطقه ای لمباردی به میلان اجازه داده است تا کاماردا را در ترکیب روز بازی خود برای بازی آتی سری آ مقابل فیورنتینا قرار دهد. با توجه به سن او، باشگاه ملزم به کسب مجوز از مقامات محلی فوتبال بود.

این مهاجم نوجوان تابستان امسال به تیم روسونری پریماورا ارتقا یافت و او را با بازیکنان سال‌ها بزرگ‌تر ترکیب کرد.

او فوراً نامی برای خود دست و پا کرد و در سطح زیر 19 سال 7 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، از جمله گل هایی که به نیوکاسل و پاری سن ژرمن در لیگ جوانان زد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پیش از بازی با فیورنتینا، با یک بحران مختصر مهاجم مواجه است، بدون اولیویه ژیرو محروم، اخیرا نوآ اوکافور را به دلیل مشکل عضلانی از دست داده است. به این ترتیب، او اکنون قرار است کاماردا 15 ساله را با حضور در تمرینات به تیم خود اضافه کند.

همانطور که لوکا بندینی برای کالچیومرکاتو توضیح داده است، مالدینی در ابتدای تابستان، قبل از خروج از میلان، با کاماردا و خانواده اش ملاقات کرد، جایی که او در مورد برنامه های خود برای مهاجم نوجوان صحبت کرد.

مالدینی قصد داشت فوراً این بازیکن 15 ساله را وارد تیم پریماورا کند و به محض اینکه 16 ساله شد، قراردادی حرفه ای به او بدهد.

مدافع سابق افسانه ای در نهایت چند روز بعد از میلان اخراج شد اما برنامه او حفظ شد و اکنون در حال به ثمر نشستن برای باشگاه است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید