| | |

آمار و ارقام بازی به همراه مصاحبه کلوپ پس از پیروزی مقابل لایپزیگ.

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ بعد پیروزی گفت که عدم‌شکست و گل نخوردن لیورپول ارزشمند است زیرا آنها با پیروزی 2-0 خارج از خانه مقابل لایپزیگ گام مهمی به سوی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برداشتند. محمد صلاح و سادیو مانه از اشتباهات ضعیف دفاع حریف به استفاده کردند تا لیورپول در بازی رفت در بوداپست به برتری عالی برسد.

لیورپول با این پیروزی به سه شکست پی در پی قهرمان لیگ برتر خاتمه داد و کلوپ از ذهنیت بازیکنانش برای حفظ ایمان به سبک خود با وجود رکود اخیر تمجید کرد.

سرمربی لیورپول گفت🔻

“ما بچه نیستیم. فکر نمی کنیم با یک پیروز همه چیز خوب است. برای من مهمتر بود که دوباره ، و منظورم دوباره این است که ما فوتبال خوبی بازی کردیم. ما در چند هفته گذشته این کار را بسیار انجام دادیم اما هیچ کس واقعاً از نتایج راضی نیست.

این واضح است ، اما فوتبالی که ما بازی کردیم و سلطه (منچستر) سیتی باعث عقب افتادن ما شد. بازی برابر لستر ، نباید این را فراموش کنیم اما امشب نتیجه با ما بود. ما یک کلین شیت داشتیم ، دو گل به ثمر رساندیم ، حریف را مجبور کردیم که اشتباهاتی را انجام دهد که در چند هفته اخیر بسیار مرتکب شده بودیم ، واقعاً کار سخت و عالی داشتیم به خصوص چگونگی کار کردن برای جمع کردن همه این موارد .

کلوپ درباره لایپزیگ🔻

“اگر لایپزیگ را بیشتر تماشا کنید ، می دانید که بازی آنها می تواند کاملا متفاوت با امشب باشد. آنها برای شما مشکل ایجاد می کنند. ما ترکیب را دیدیم و نمی دانستیم آنها چه سیستمی بازی می کنند. آنها می توانند شش سیستم را بازی کنند. آنها البته موقعیت هایی داشتند ، طبیعی است ، اما در اکثر بازی کنترل خوبی داشتیم و این بسیار مهم است. اما در برابر لایپزیگ ین اتفاق زیاد نمی افتد. “

کلوپ از بازگشت آلیسون به فرم خوبش خوشحال است ،او در اوایل نیمه دوم با یک واکنش خوب ضربه کریستوفر نکونکو را دفه کرد.

کلوپ گفت🔻

“او در بازی لستر نیز لحظات بزرگی را پشت سر گذاشت ، او در آن بازی سیو های درخشان انجام داد ، اما مطمئنا این کمک خواهد کرد.” “یک کلین شیت خوب ،او در راه خانه بسیار خوب در هواپیما می خوابد. آلی خیلی به ما کمک کرده است.”من فکر می کنم مردم انتظار داشتند امشب لغزش کنیم. من کاملاً مطمئن هستم که مردم فکر کردند “این برای لیورپول بسیار مشکل خواهد بود”. کار سختی بود اما ما این کار را کردیم. من اعتقادی به انگیزه دادن بیش از حد ندارم ، بله می توانیم از این موارد گاه به گاه استفاده کنیم ، اما ارتباط کافی با دنیای خارج نداریم تا واقعاً بفهمیم مردم چقدر آرزو می کنند ما شکست بخوریم.

“اما واضح است – لیورپول با لایپزیگ بازی می کند. از نظر مردم دقیقه به دقیقه شانس پیروزی در بازی داشتیم. خوبه. من اگر اینقدر به تیم نزدیک نبودم احتمالاً همین حرف را می زدم. اما بازیکنانم واکنش خوبی نشان دادند و من از این موضوع بسیار خوشحالم. “

 

آمار و ارقام فارسی بازی لیورپول برابر لایپزیگ در دور ۱/۸ لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱🔻

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید