کونته اریکسن
| | |

آنتونیو کونته درباره بازی ۲روز‌قبل🔻 “پیروزی بر یوونتوس نتیجه مهمی است”

 

به گزارش فوتبال۷۲۴ انتونیو کونته بعد  از شکست یوونتوس تیم سابقش به دست اینترمیلان ،درباره وضعیت بازی و اهمیت ان صحبت کرد

اینتر در تمام طول مسابقه به بازی سلطه داشت. آیا این بهترین بازی فصل است؟

-البته این یک پیروزی مهم است. یووه برای همه یک نمونه است. ما عالی بازی کردیم. اگر یوونتوس را شکست داده اید ، به این معنی است که تقریباً یک مسابقه عالی داشته اید. من بسیار خوشحالم ، به خصوص برای بچه ها ، زیرا آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند.

– قبل از مسابقه ، شما گفتید که ویدال می تواند در چنین مسابقاتی تغییر ایجاد کند. آیا این یک برنامه مشخص برای او است؟

– کاملا درسته. ویدال شخصیت ، تجربه ، کلاس را به بازی می آورد و حتی گل می زند. مدتی طول کشید تا فرم بدنی پیدا کند. فراز و نشیب هایی وجود داشته است. اما حالا به نظر می رسد که او خوب است. پس از یک مسابقه ناموفق با رم ، امیدوارم که ویدال دیگر از نظر اجرایی مشکلی نداشته باشد. او به مسابقه ای مثل یوونتوس احتیاج داشت.

– آیا بارلا بهترین بازیکن ایتالیایی در حال حاضر است؟ آیا خود را در او می بینید؟

– بارلا یک مسابقه عالی داشت و هر کاری را که از او خواستم انجام داد. در مسابقات دیگر ، من همین دستورالعمل ها را به او دادم ، اما امروز او همه کارها را عالی انجام داد. شاید گاهی اوقات او انرژی زیادی را هدر می دهد. امروز ، فکر می کنم او بهترین بازی خود را از زمان پیوستن به اینتر انجام داده است. بازی او و همچنین همه هم تیمی هایش تقریباً عالی بود.

– آیا این پیروزی ، به ویژه به دلیل روحیه ، بیش از 3 امتیاز ارزش دارد؟

– پیروزی برابر یوونتوس نتیجه مهمی است. ما برای تیمی که 9 سال در لیگ سلطه داشته و قصد دارد این کار را ادامه دهد احترام زیادی قائل هستیم. اگر مسابقات سال گذشته را مقابل آنها با این پیروزی مقایسه کنیم ، می توان گفت که اینتر رشد کرده است. ما حتی باوجود شکست های گذشته خوب و قدرتمند بودیم. حالا شما باید به سختی کار کنید و ادامه دهید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید