ادعای رومین مولینا ، فرلاند مندی از رئال مادرید را به تجاوز جنسی متهم کرد.

به گزارش فوتبال۷۲۴ رومن مولینا ، روزنامه‌نگار فرانسوی، در افشاگری تکان‌دهنده‌ای نام مندی، مدافع رئال مادرید را در رابطه با یک حادثه تجاوز جنسی عنوان کرده است

در 18 نوامبر، رومن مولینا، روزنامه‌نگار فرانسوی، یکی از پست‌های فرلاند مندی را با شرح زیر (ترجمه از فرانسوی) در توییتر مجدداً منتشر کرد:

“کاملاً با شما موافقم، این افتضاح است، مانند پسری که دختری را پس از نشان دادن *** مشت و لگد می زند.”

توییت اولیه فرلند مندی در پاسخ به نشریاتی بود که از تصویر او برای اخبار مربوط به بنجامین مندی استفاده می کردند. ستاره منچستر سیتی در تجاوز جنسی نیز دست داشته است. بنجامین مندی بین ۱۱ اکتبر ۲۰۲۰ تا ۲۳ اوت ۲۰۲۱ به شش مورد تجاوز جنسی و یک مورد تماس جنسی (طبق گزارش Sky Sports) متهم شده است.

رومن مولینا در پاسخ به این توییت، فرلاند مندی را متهم کرد که به یک زن نیز تجاوز کرده است. مولینا فاش کرد که تجاوز جنسی فرلاند مندی در سال 2018 اتفاق افتاد. شایان ذکر است که او تنها یک سال بعد به رئال مادرید پیوست.
در حالی که مولینا همان توئیت را منتشر نکرده است، گفته می شود که او این جزئیات و موارد دیگر را در فضای توییتری که کمتر از 12 ساعت پیش در حساب خود میزبانی کرده بود، فاش کرده است.

او گفت (به نقل از مادرید زون):

” مندی پس از نشان دادن اندام تناسلی خود در سال 2018، هنگامی که زنی روی زمین بود، با مشت و لگد به سر او زد. این بازیکن مشکل جدی با الکل دارد. لیون از همه اینها مطلع بود و آن را پنهان کرد تا او را به رئال مادرید بفروشد. .”

این روزنامه نگار فرانسوی همچنین اظهار داشت که مدافع کناری رئال مادرید در زمانی که در لیون حضور داشت، مشکلات “جدی” الکلی داشت.

مولینا همچنین فاش کرد که فرلاند مندی حتی قبل از پرونده تجاوز جنسی در لو هاور در حال رانندگی در حالت مستی دستگیر شده بود.

فرلاند مندی مشکل جدی الکل دارد. او حتی قبل از پرونده تجاوز جنسی در لیون در حال رانندگی مست در لو هاور دستگیر شد.

رومن مولینا مدعی است که چندین رسانه از تحقیق درباره پرونده فرلاند مندی خودداری کرده اند زیرا او بازیکن رئال مادرید است.

مولینا در ادامه اظهار داشت که او به رسانه‌ها در مورد حادثه تجاوز جنسی مربوط به فرلاند مندی مراجعه کرده است، اما آنها از انجام آن خودداری کرده‌اند.

من به 2 رسانه بزرگ بین المللی در مورد پرونده فرلاند مندی گفتم و پیشنهاد دادم آن را به آنها بدهم، اما آنها گفتند “نه، این خیلی تند است ، رئال مادرید و همه چیز را تخت تاثیر قرار می‌دهد.”

او اضافه کرد:

“دختری که فرلاند مندی در سال 2018 با خشونت مورد تعرض قرار گرفت، به اورژانس بیمارستانی در روئن ختم شد. فرلاند مندی همان کاری را کرد که با آن دختر در هتل مرکور شانزه لیزه در پاریس کرد.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید