هالند لیورپول
| | | |

استیو نیکول: لیورپول در صورت تبدیل شدن به بهترین باشگاه جهان می تواند هالند را جذب کند

فوتبال724– مدافع سابق قرمزهای آنفیلد امیدوار به دیدن مهاجم آینده دار نروژی ارلینگ هالند در آنفیلد است. اما استیو معتقد است که استعداد و بازیکنان فعلی لیورپول باید حفظ شوند.

استیو نیکول مدافع اسبق لیورپول در مصاحبه اخیرش اظهاراتی در مورد هدف بعدی ارلینگ هالند داشته:

لیورپول امیدوار است که در میان تیم های خواهان هالند در انتقال بعدی او حضور داشته باشند. اما آنها باید تضمین دهند که برای مدت زیادی در بین بهترین تیم های جهان باقی بمانند، تا بتوانند هالند را به خدمت بگیرند.

مهاجم ستاره دورتموندی ها بعد از شروع مجدد بوندسلیگا در میان وضعیت ویروس کرونا مجددا عملکردی خارق‌العاده ای از خود نشان داد. بعد از پایان بازی، معلوم شد که ارلینگ هالند هیچ یک از عادت های غارتگرانه خود را در طول توقف اجباری بوندسلیگا از دست نداده است.

هالند تا کنون در مجموع بازی های فصل 20-2019 برای دو تیم دورتموند و سالزبورگ موفق به ثمر رسوندن 41 گل شده است. عملکرد خارق العاده او در طول فصل موجب جلب توجه باشگاه های اروپایی به خصوص باشگاه های منچستریونایتد و رئال مادرید برای بار دوم بعد از انتقال او در ژانویه شده است.

قطعا توقع رقابت بین این دو باشگاه برای جذب هالند در تابستان را داریم؛ اما نکته ناراحت کننده برای این دو باشگاه، این است که آنها تنها متقاضیان نباشند.

نیکول امیدوار است که صدرنشین فعلی لیگ برتر انگلیس لیورپول در موقعیتی خوب برای شکار هالند در تابستان باشد اما، آنها قبول دارند که باید استاندارد ها و وضعیت فعلی خود را برای کسب شانس جذب یکی از پرآوازه ترین استعداد های دنیای فوتبال حفط کنند.

او در مصاحبه با ESPN  گفت:

ما نمی‌دانیم که در 5 سال آینده، چه کسی بهترین خواهد بود. به هرحالت، این انتقال یک انتقال بزرگ برای ارلینگ خواهد بود. چیزی که او تا به حال در زمین فوتبال به ما نشان داده موجب بزرگی این انتقال است.

او وارث تاج و تخت بهترین فوروارد جهان است؛ این یعنی او برای بهترین باشگاه هم بازی خواهد کرد. به همین دلیل اگر لیورپول بتواند وضعیت حال حاضر خود را برای چیزی حدود 6 سال حفظ کند، علاوه بر اینکه بهترین باشگاه خواهند شد؛ موفق به جذب ارلینگ برائوت هالند هم می‌شوند.

ارلینگ بعد از مشاهده دوران اوج خود در سالزبورگ، درمورد انتقال به انگلیس گفت‌و‌گو کرد. او در این مذاکره فرصت کار با اوله گونار سولسشر هموطن نروژی خود را رد کرد و نیکول با توجه به وضعیت فعلی شیاطین سرخ از این پاسخ چندان غافلگیر نشد.

اسکات افزود:

جذب هالند برای منچستری ها فوق‌العاده خواهد بود اما نه برای هالند. فکر کنم این دلیل واضحی برای اینکه چرا هالند به یونایتد نرفت باشد.

اگر موقعیت منچستر همانند 10 الی 15 سال پیش بود؛ زمانی که در قله لیگ و لیگ قهرمانان بودند، این تصمیم برای هالند سخت تر می‌شد.

فکر می‌کنم اگر به جایی که منچستر در حال حاضر دارد و وضعیت فعلی هالند و دورتموند نگاهی بیندازیم، متوجه هوشمندانه بودن این تصمیم می‌شویم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید