رالف رانگنیک : من وقتی برای قانع کردن بازیکنی به ماندن ندارم، اگر فردی میخواهد برود جلو او را نمی‌گیرم

به گزارش فوتبال۷۲۴ رالف رانگنیک سرمربی موقت تیم منچستریونایتد در انتهای اولین هفته مربیگری خودش برای شیاطین سرخ به صحبت درباره آینده و فعالیتش در تیم پرداخت

رالف رنگنیک درباره وضعیت تیم‌ در تمرینات گفت 🔻

در طول دو تمرین اول، متوجه شدم که بازیکنان می‌توانند و می‌خواهند پاس‌های تیز و سخت بین خودشان ایجاد کنند و از نظر فنی توانایی انجام این کار را دارند. در دو تمرین اول این مووضع واقعاً برجسته بود. سوال این است که در چه موقعیتی و چه زمانی توپ را به جلو می فرستند. هنوز تاکتیکهای معکوس برای من زیاد است. این در مورد اجرای ایده بازی عمودی در هر زمان ممکن است. ما بازیکنانی پیش رو داریم، بازیکنان سریعی که می‌توانیم توپ را به آنها بدهیم.بنابراین ما باید طرز فکر را کمی تغییر دهیم. این خیلی به قابلیت های فنی بازی در پاس مربوط نیست. چقدر آنها [بازیکنان یونایتد] در این مرحله به بازی عادت دارند. و این چیزی است که من سعی خواهم کرد تغییر دهم.”

رانگنیک درباره تاکتیکش در تمرینات گفت 🔻

من بیشتر از اینکه چگونه بازیکنان این نوع فوتبال فعال را نه تنها در طول مسابقات، بلکه در تمرینات نیز درک کردند، شگفت زده شدم. آنها سؤالاتی پرسیدند، آنها علاقه مند بودند که در یک موقعیت خاص چه کاری باید انجام دهند.””تا کنون، من از نگرش و تشنگی آنها برای یادگیری و دریافت اطلاعاتی که به آنها کمک می کند نه تنها در محل کار بدون توپ، بلکه با آن نیز بهتر شوند، خوشحالم.”

رالف رنگنیک درباره وضعیت بازیکنانی مثل پوگبا گفت 🔻

اگر بازیکنی نمی خواهد برای باشگاهی مانند منچستریونایتد بازی کند، هیچ فایده ای ندارد که او را متقاعد کنیم که نظرش را تغییر دهد. این یک باشگاه بزرگ با حمایت فوق العاده است، من فکر نمی کنم هیچکس در باشگاه باید سعی کند بازیکنی را متقاعد کند که بماند.”

رالف رنگنیک در مورد آینده اش در باشگاه:🔻

“اکنون زمان صحبت یا فکر کردن در مورد آن نیست. من حتی فکر در مورد آن نداشتم – نه در گذشته، نه اکنون. من روی جلسه تمرینی بعدی، بازی بعدی تمرکز می کنم. باشگاه زمان کافی برای تصمیم گیری در آینده دارد.

رانگنیک در ادامه گفت 🔻

بازیکنان هم مثل من جاه طلب هستند. آنها می خواهند بیشترین بهره را از این فصل ببرند. آنها می خواهند در صورت امکان در رده بندی لیگ برتر صعود کنند و تا حد امکان در جام حذفی و – به ویژه – در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند.
ما می‌خواهیم از بازی بعدی تا جایی که ممکن است پیروز شویم.”

رالف رنگنیک درباره پوگبا گفت 🔻

او [پوگبا] می‌تواند بازیکن مهمی باشد، اما این در مورد سایر بازیکنانی که داریم صادق است، زیرا من فقط مربی پل پوگبا نیستم.من مربی همه بازیکنان هستم و هدفم این است که همه آنها را بهتر کنم، تک تک بازیکنان و این تنها با بهبود عملکرد کل تیم امکان پذیر است.
در فوتبال، اگر تیم شما ناپایدار و ناموفق باشد، نمی توان به صورت فردی بازیکنان را پرورش داد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید