آرتتا منچستریونایتد
| | | | |

میکل آرتتا سرمربی آرسنال : ما می‌خواهیم در‌همه جا منچستریونایتد را شکست بدهیم

فوتبال724– دیشب در قالب رقابتهای لیگ‌برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و آرسنال به دیدار یکدیگر رفتند. میکل آرتتا سرمربی توپچی ها بعد از بازی پاسخگوی خبرنگاران بود.

آرسنال با وجود چندین مصدوم و عملکرد ضعیف خط حمله خود توانست در تئاتر رویاها و‌ خانه شیاطین سرخ آنها را شکست دهد.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
زده
خورده
تفاضل
امتیاز
1
38
27
5
6
83
32
51
86
2
38
21
11
6
73
44
29
74
3
لیورپول
پ
پ
پ
پ
پ
38
20
9
9
68
42
26
69
4
چلسی
پ
پ
ش
پ
ش
38
19
10
9
58
36
22
67

 

منچستریونایتد در شش دیدار هفت امتیاز بدست آورده و در رتبه ۱۵ جدول در بدترین فصل خود بسر می‌برد.

آرتتا درباره گلزنی اوبامیانگ گفت:

من واقعاً برای او خوشحالم زیرا ممکن است گلزنی نکرده باشد، اما او واقعاً سخت کار می کند و به تیم کمک می کند. او هر کار دیگری می کند و امروز پاداش خود را دریافت کرد.

آرتتا درباره عملکرد هولدینگ:

“من فکر می کنم او یک جلسه تمرین داشت [قبل از بازی]. راب این عزم را دارد و او تمام وقت مایل به بازی، پیشرفت و کار سخت است. او وقتی خودش را نیاز داشتیم خودش را روی خط قرار داد و این یک عملکرد باورنکردنی است.

آرتتا خوشحال از شکست منچستریونایتد در زمین خودش :

این [پیروزی در اولدترافورد] اعتقادی را ایجاد می کند. من فکر می کنم این همه تیم را به هم پیوند می دهد. این یک باور بزرگ برای بازیکنان است زیرا آمدن به این مرحله به اینجا باور آنها را نسبت به کاری که ما می خواهیم انجام دهد مستحکم‌تر می‌کند.

آرتتا از تیم خود راضی است:

این فصل ما به آنفیلد رفتیم و با آنها رو در رو بازی کردیم. به اتحاد رفتیم و لیاقت باخت را نداشتیم. ما دوباره به اینجا آمدیم و همان کار را کردیم، اما این زمان پیروزی نسیب ما شد و این فوتبال است.

آرتتا درباره آینده می‌گوید:

من فکر می کنم ما انتظارات زیادی را ایجاد می کنیم زیرا یونایتد را شکست دادیم، و سپس من سیتی را شکست دادیم، و سپس چلسی را در فینال [جام حذفی] شکست دادیم، و سپس لیورپول را در جام [کارابائو]

آرتتا درباره منچستریونایتد :

ما می خواهیم همه وقت آنها را شکست دهیم، اما این تیمها لحظه ای متفاوت از ما هستند. آنچه من می خواهم این است که همیشه ادامه بدهم و با سلاح های خود در برابر آنها رقابت کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید