| | |

گاسپرینی : آتالانتا با قدرت شروع کرد، میرانچوک یک گل دوست داشتنی زد

فوتبال724– جیان پیرو گاسپرینی مطمئن است که آتالانتا واقعی در پیروزی 4-0 لیگ قهرمانان اروپا در میتیلند دیده شد، نه شکست برابر ناپولی.

آتالانتا امشب تیم متفاوتی به نظر می رسید نسبت به تیمی که شنبه در استادیوم سن پائولو در سری آ 4-1 شکست خورد.

گاسپرینی بعد از برد گفت:

ما بازی های بسیار خوبی داشتیم، بنابراین یک روز بد ممکن است اتفاق بیفتد و ما در رسیدن به ناپولی مشکلاتی داشتیم. این تیم همیشه واکنش خوبی نسبت به عقب نشینی ها نشان می داد، ما امروز نیاز به پیروزی داشتیم و مهم نبود که نتیجه چگونه باشد، کار آسانی نبود.

ما خوب شروع کردیم و قدرتمند بودیم، زیرا میتیلند سخت کار می کند، برای کسی آسان نخواهد بود که به اینجا بیاید و هر سه امتیاز را کسب کند.

آمار نشان می دهد که ما گلهای زیادی می زنیم و آنها نیز گلهای بسیار خوبی بودند. ما برخلاف فصل گذشته باید قدرتمندانه شروع کنیم، به خصوص که آژاکس و لیورپول را در گروه داریم، بنابراین این بازی ها از مهمترین بازیهای گروه خواهد بود. مهم است که ما سه امتیاز را داشته باشیم.

لوئیز موریل، دووان زاپاتا، پاپو گومز و الکسی میرانچوک گل های آتالانتا را به ثمر رساندند.

میرانچوک نیز یک گل دوست داشتنی زد، برای او مثبت بود که اولین گل خود را بزند. ما در دفاع نیز عملکرد خوبی داشتیم و می خواهم آن جنبه را نیز تأکید کنم.

میرانچوک یک ماه بیرون بود، او واقعاً یک تمرین کامل را با ما انجام نداده است. جوزپ ایلیچیچ بهبود یافته است، امیدواریم که بتوانیم روسلان مالینوفسکی را نیز برگردانیم و با سام لامرز فکر می کنم از قبل بهتر خواهیم بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید