گواردیولا منچسترسیتی
| | | |

انتخاب جانشین سانه برای پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در اولویت نیست

فوتبال724– سرمربی اهل کاتالان انتظار سختی بازار نقل و انتقالات را به دلیل کرونا ویروس نداشت، چیزی که ممکن است منجر به هزینه‌های جزئی برای خرید جدید در ورزشگاه اتحاد شود. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از فرپلی مالی و هزینه‌های زیاد می‌ترسد.

پپ گواردیولا نگران است که سقف هزینه های منچسترسیتی برای خریدهای آتی ممکن است تحت تأثیر کروناویروس قرار بگیرد و می گوید خرید یک جانشین برای لروی سانه در حال حاضر اولویت اصلی نیست.

تیمهای سراسر جهان حتی آنهایی که دارای منابع مالی قوی هستند، در اثر شیوع بیماری کووید-19 به مشکلات مالی برخورده‌اند.

با توجه به اینکه منابع درآمد معمول به دلیل بازی‌های پشت درهای بسته از بین رفته است، ممکن است ورود پول‌های خارج فرپلی مالی برای تیم‌ها گران تمام شود.

گواردیولا کاملاً از این امر آگاه است، و هیچ تضمینی وجود ندارد که صاحب میلیاردر سیتی شیخ منصور، دوباره دسته چک خود را باز کند.

کسانی که در استادیوم اتحاد هستند نیز تهدیدی برای تحریم دو ساله از حضور در اروپا دریافت کرده‌اند، آنها منتظر رای قطعی در این پرونده از دادگاه داوری ورزش (CAS) هستند.

ممکن است مشکلاتی برای سیتی وجود داشته باشد. در این بین گواردیولا تأیید کرده است که سانه در آینده ای نزدیک قصد دارد از منچسترسیتی خارج شود.

با این وجود قهرمان دوره قبل لیگ برتر گزینه های زیادی برای جانشینی وینگر آلمانی ندارد، و در صورت رفتن سانه تیم برای تقویت خود دیگر مثل گذشته با هر قیمتی بازیکن نمی‌خرد. گواردیولا در فکر جابجایی بازیکن از پست‌های دیگر تیمش خواهد بود و همچنین تیم دوم و آکادمی.

گواردیولا مصاحبه‌ای مفصل با وب‌سایت رسمی منچسترسیتی انجام داده است.

او در ابتدای مصاحبه تاکید می‌کند که سانه بازیکن آنها است و صحبت درباره او خلاف عرف ورزشی محسوب می‌شود. او گفت:

اولا، لروی بازیکن ما است. من نمی دانم که آیا او در این تابستان یا در پایان قراردادش منچسترسیتی را ترک می کند.

پپ گواردیولا درباره جانشینی بزای لروی سانه تاکید کرد که بازیکنان فعلی منچسترسیتی به خوبی جای او را پر‌ خواهند کرد:

ما بازیکنان خوبی را در پیش رو داریم. گابریل ‌ژسوس می تواند در سمت چپ بازی کند. فودن می تواند در سمت چپ بازی کند. ما رحیم استرلینگ را داریم.

او از مصدومیت طولانی سانه ناراحت بود و اعتقاد دارد بازیکنان فعلی تیمش کمتر مصدوم می‌شوند:

اکثر آنها مانند فیل، ریاض محرز، گابریل و رحیم در وضعیت خوبی قرار دارند. بازیکنانی مانند این می توانند برای مدت طولانی کاملاً منظم بازی کنند و از نظر مصدومیت بسیار پایدار هستند.

پپ درباره اینکه آیا همیشه نیاز دارد هزینه زیادی انجام دهد گفت:

فکر می کنم ما اولویت های دیگری هم داریم. نمی‌دانم بعد از کروناویروس، وضعیت مالی باشگاه تغییر خواهد کرد یا خیر. در پایان این فصل خواهیم دید.

در تمام جاهایی که من بودم بارسلونا، بایرن مونیخ و اینجا اگر باشگاه بگوید “ما نمی توانیم از نظر قیمت از پس آن (بازیکن) برآییم، پس واقعا نمی توانیم آن را بپردازیم و من قبول می‌کنم.

این بستگی به وضعیت حضور تماشاگران دارد. شاید در این دو ماه آینده، تیم یک قدم جلو بردارد و اما فعلا ما تصمیم می گیریم با همان افراد ادامه دهیم.

منچسترسیتی که در این فصل سومین عنوان پیاپی در جام حذفی کارابائو را به افتخارات خود اضافه کرده است، در حال حاضر بر روی بازی های فصل 2019-20 تمرکز دارند تا به پایان برسد. شاگردان گواردیولا در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند. آنها روز دوشنبه در اتحاد میزبان برنلی در رقابت‌های لیگ برتر خواهند بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید