اوتمار هیتزفیلد
| | |

اوتمار هیتزفیلد : وستفالن بدون تماشاگر یک مزیت بزرگ برای بایرن است، طرفدار هیچکدام نیستم

فوتبال724– ژنرال فوتبال آلمان و اسطوره هر دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند، اوتمار هیتزفیلد معتقد است بازی ارواح (اصطلاحی که برای بازی های بدون تماشاگر استفاده می شود) در زمین بوروسیا دورتموند یک مزیت بزرگ برای بایرن‌مونیخ است.

اوتمار هیتزفیلد هم با دورتموند و هم با بایرن موفقیتهای بزرگی کسب کرده است. وی با هر دو تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

به گفته اوتمار هیتزفیلد اسطوره مربیگری، درکلاسیکر در‌ وستفالن بدون ‌تماشاگر در بوندس لیگا مزیتی برای بایرن‌مونیخ است. سرمربی سابق هر دو تیم در مصاحبه ای به “فوکوس آنلاین” گفت:

مطمئناً بازی برای بایرن در دورتموند با صندلی‌های خالی همانند بازی در آلیانز‌آرنا بدون تماشاگر است.

هنگامی که 80،000 نفر در ورزشگاه حضور دارند، تیم میزبان به طور طبیعی حمایت بیشتری می‌شود، روحیه و فشار بیشتری بر روی حریف وجود دارد. حتی بر روی داور، ولی در بازی امروز حتی داور هم راحت تر از قبل سوت می‌زند.

در بازی برتر فصل و بازی ارواح (بدون تماشاگر) سوم برای هر دو تیم، در صورت پیروزی بایرن، می توان گفت بایرن‌مونیخ عنوان قهرمانی بعدی خود را کسب کرده است. در مقابل دورتموند با چهار امتیاز کمتر، در رده دوم جدول است. دورتموند می تواند با پیروزی خانگی به نزدیک‌ترین فاصله ممکنه با قهرمان هفت‌ دوره پیش برسد.

هیتزفیلد نمی خواست در مورد نتیجه گمانه زنی کند. او کاملاً دیپلماتیک و محتاط برخورد کرد.

او گفت:

من واقعاً بسیار بی طرف هستم و می خواهم یک بازی بزرگ را ببینم. این موقعیت خوبی برای من است، زیرا من سالهای خوبی با دورتموند و بایرن داشتم و هر دو شهر به معنای کامل مرحله ای خاص از زندگی من بودند. من از برد دورتموند و همچنین برد بایرن خوشحال می شوم.

او افراد مسئول بایرن را می شناسد، اما همچنین با دورتموند و با مدیر مایکل زورک به عنوان یک عضو سابق رابطه بسیار خوبی دارد.

همانطور که گفتم:

من فقط از بازی لذت می برم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید