برناردسکی یوونتوس
| | | | |

ایجنت برناردسکی هافبک یوونتوس : بله، ما با بارسلونا مذاکره کرده ایم

فوتبال724- نماینده فدریکو برناردسکی تأیید کرد که بحث و گفتگو با بارسلونا صورت گرفته است، اما وی “قصد ندارد یوونتوس را ترک کند. هواداران باید از او تشکر کنند.”

هافبک مهاجم همه کاره یووه نتوانسته است واقعاً جای خود را در ترکیب بیانکونری پیدا کند و گزارش های مربوط به خروج او از تورین در نشریات مختلف زیاد است، این موضوع حتی در ژانویه هم مورد بحث قرار گرفته بود.

به په بزو، ایجنت برناردسکی به کالچیومرکاتو گفت:

من با هیچكدام از باشگاههای دیگر در مورد برناردسکی صحبت نکردم.

وی گفت:

تنها اتفاقی که افتاد با بارسلونا بود و این بیش از هر چیز دیگری تبادل ایده بود. این فدریکو را آزار می دهد که داستانهایی را بخواند که ممکن است او تورین را ترک کند، اما او مهمتر از همه می داند که گمانه زنی های روزنامه نگاری شایع است و او قصد ندارد یووه را ترک کند.

برناردسکی با برخی از هواداران یوونتوس مشکل دارد، همان هایی که احساس می کنند وی از زمان انتقال از فیورنتینا در حدی که مورد انتظار بوده ظاهر نشده است.

نماینده وی ادامه داد:

اگر مردم به فردی مانند فدریکو شک کنند، این بدان معناست که فوتبال تمام شده است. آیا آنها واقعاً فکر می کنند یووه 40 میلیون یورو خرج کرده و بدون هیچ دلیلی او را از جمع باشگاههای دیگر ربود؟

مسئله این است که برناردسکی مجبور بود با بسیاری از نقش های مختلف در زمین سازگار شود و این یک امر عجیب است که او اولین انتخاب برای تیم ملی ایتالیا، از سوی تمام مربیان مختلف تیم ملی است، و در جای دیگری از تورین از او انتقاد می کنند.

وی فهمید که یوونتوس به کسی احتیاج دارد که خود را برای این تیم فدا کند و او داوطلب شد. او به عنوان هافبک، مهاجم بازی می کند، برای همه دوید و بازی ها را خسته به پایان رساند. او آنچه را که باید انجام دهد در لحظات دشوار انجام داد. هواداران باید از او تشکر کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید