اینفانتینو : یوروکاپ نیز می تواند هر دو سال یکبار برگزار شود، مانند جام جهانی.

به گزارش فوتبال۷۲۴ جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، امروز گفت که مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا نیز می‌تواند هر دو سال یک بار برگزار شود، زیرا جهان «از نظر ورزشی کار می‌کند» و «تأثیر اقتصادی آن برای همه مثبت است».

اینفانتینو به رادیو آنچیو اسپورت گفت:🔻

«جام جهانی هر دو سال درخواست من نیست، بلکه درخواست کنگره فیفا است که یک مطالعه امکان‌سنجی را درخواست کرده است. این دیدگاه ورزشی کارساز است و تأثیر اقتصادی برای همه مثبت است.»

اینفانتینو در ادامه گفت 🔻

مهم‌ترین نکته این است که برای حفاظت از لیگ‌های کشور مثبت است و برای خود فوتبالی‌ها بازی‌های کمتری با استراحت در تیرماه برگزار می‌شود. در اروپا مخالفت وجود دارد، اما این یک راه فراگیر است. همچنین اروپایی ها نیز می توانند همین برنامه را داشته باشند.

اینفانتینو همچنین به زمان بازی موثر اشاره کرد و تاکید کرد که این جنبه ای است که باید بررسی شود.🔻

“من سنتی هستم و فوتبال یک ورزش سنتی است، اما در تابو نداشتن مدرن است. یکی از بزرگترین مشکلات در فوتبال ما این است که وقتی یک شکست کوچک رخ می دهد، بازیکن روی زمین می ماند و حرکت نمی کند.”
“می توانید کمی بیشتر در زمان واقعی فکر کنید، امکان ندارد که 90 دقیقه مسابقات ، 47 دقیقه طول بکشد. بنابراین من نمی دانم که کرونومتر راه حل است یا نه، من در ابتدا با Var مخالف بودم، اما دیدیم. که می‌تواند به داور کمک کند. آنچه می‌تواند به فوتبال کمک کند استقبال می‌شود، و همچنین قانون آفساید که به مهاجمان برتری می‌دهد. این نیز یکی از نکاتی است که ما در حال بررسی آن هستیم.

اینفانتینو در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر نام ورزشگاه المپیک رم به ورزشگاه پائولو روسی، به احترام بازیکن محبوب ایتالیایی، قهرمان جام جهانی که ایتالیا در سال 82 به دست آورد و در سال 2020 درگذشت، مشتاق بود.🔻

“هیچ کس مخالف “پابلیتو” نیست، ما باید از ایده قرار دادن استادیوم المپیک به نام پائولو روسی حمایت کنیم. هیچ کس مانند او روی ایتالیایی ها در جهان تأثیری نداشت.”

البته دولت ایتالیا باید پس از تصویب تغییر نام در این زمینه توسط مجلس نمایندگان با 87 رای موافق، 5 رای مخالف و دو رای ممتنع، در مورد این احتمال تصمیم گیری کند.

اینفانتینو افزود: 🔻

“از جام جهانی 1982، همه ایتالیایی ها در جهان متفاوت دیده شدند. برای من باید این کار انجام شود و باید سریع انجام شود. من به پارلمان و دولت تبریک می گویم. جوانان باید روسی را به یاد داشته باشند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید