ریوالدو می گوید مسی به اینتر نمی رود
| | | | |

بازیکن سابق میلان فکر نمی کند که مسی بارسلونا را برای پیوستن به تیم دیگری ترک کند

بازیکن سابق میلان فکر نمی کند که مسی بارسلونا را برای پیوستن به تیم دیگری ترک خواهد کرد. ریوالدو گفت:

“ماسیمو موراتی ادعا کرد که می تواند مسی را به اینتر ببرد تا رقابتش با کریستیانو رونالدو را در کشور ایتالیا ادامه دهد. اما من فکر نمی کنم بازیکن آرژانتینی، بارسلونا را ترک کند.”


مسی در قرارداد خود یک بند دارد که به او اجازه می دهد تا تابستان به صورت رایگان جدا شود. اما ستاره پیشین بارسلونا، ریوالدو ادعا کرده است که او فقط به قاره های دیگر خواهد رفت. و اینتر در جذب مسی ناکام خواهد ماند.

ریوالدو ادامه داد:

“به نظرم او به هیچ عنوان اسپانیا را نمی کند. اما اگر روزی قصد جدا شدن داشته باشد چین یا لیگ MLS می توانند یکی از مقاصد او باشند. اگر روزی تصمیم بگیرد که کاتالونیا را ترک کند حتی اگر انتقال او به اینتر شرایط مالی خوبی را برای بازیکن ایجاد کند. ولی انتقال او جنبه تبلیغاتی خواهد داشت. بدیهی است که اینتر یک تیم اروپایی خوب است که در گذشته بازیکنان بسیار خوبی را خریداری کرده و توانسته است عناوین مهمی را کسب کند. اما نگرانی من این است که تصور نمی کنم مسی سطح برتر بارسلونا را برای حضور در آنجا ترک کند.”

این شایعات مبتنی بر خبری از خبرنگار آرژانتینیبود که گفته بود نراتزوری آماده است تا با بازیکن شماره 10 مذاکره کند و این انتقال دیگر یک رویا نیست.

گزارش مذکور ادامه می داد لیونل مسی برای رقابت با رقیب سابق خودش در اسپانیا، رونالدو که به یوونتوس پیوسته، می تواند از این فرصت استفاده کند تا به اینتر برود. لئو فقط یک سال دیگر از قراردادش با بارسلونا باقی مانده است.

نوشته‌های مشابه