|

مصاحبه گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی و کلوپ بورخه در لیگ قهرمانان

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم منچسترسیتی به هدایت گواردیولا امشب میزبان تیم کلوپ بورخه در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا است

پپ بر اهمیت فوق العاده کوین دی بروین و ایلکای گوندوگان برای تیم سیتی تاکید کرده است.

در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی، ابتدا از سرمربی سیتی پرسیده شد که آیا نگران است که دی بروین استانداردهای فوق‌العاده بالایی را که در این کمپین برای خود تعیین کرده است، نداشته باشد.

گواردیولا می‌گوید بازیساز بلژیکی که پس از مصدومیت در مسابقات قهرمانی اروپا همچنان به آمادگی کامل خود ادامه می‌دهد، همیشه نمی‌تواند در سطح مطلوب باشد.

گواردیولا گفت:

“شما نمی توانید تصور کنید که او چقدر خوب است.
«وقتی چندین و چند بازی انجام می‌دهید، بالا و پایین‌هایی دارید. ما‌میدانیم او چیکار میکند
«روشی که او تمرین می کند. او می داند که همیشه از حمایت ما برخوردار است. من یک بازیکن بودم و شما نمی توانید همیشه عملکرد فوق العاده ای داشته باشید. او پستی و بلندی دارد. او بهتر از هر کسی می داند که کجا می تواند بهتر باشد.
ما فراموش می کنیم که آنها انسان هستند. در هشت، نه سال گذشته هر سال سه هفته تعطیلی داشتند.
«خستگی می تواند تأثیر بگذارد. برای بازیکنان، آنها از قدرت بدنی برخوردار هستند که راحت تر است.
هیچ انسانی وجود ندارد که بتواند هر سه روز یک بار خلاقانه بازی کند. آنها نمی توانند این کار را انجام دهند.»

از گواردیولا همچنین پرسیده شد که آیا او معتقد است که گوندوگان می‌تواند نقش مهمی در این فصل مشابه فصل گذشته داشته باشد.
گواردیولا پاسخ داد:

هر بازیکنی خیلی مهم است. شما باید درک کنید که آسیب ها و بالا و پایین در حرفه وجود دارد.
کاری که یک بازیکن در فصل گذشته انجام داد به این معنی نیست که دوباره آن را تکرار خواهد کرد.
ایلکای خیلی مهم است، می دانید، او باهوش است و همیشه به بهترین چیز برای تیم فکر می کند، اما مصدوم شد و به زمان نیاز دارد.
او در حال بهتر شدن است و ما به او مانند همه بازیکنان نیاز داریم. او خواهد؛ در چند ماه آینده خیلی بهتر می شوند و دیگرانی هستند که باید اکنون بازی کنند زیرا در بهترین فرم هستند و ممکن است بعداً سقوط کنند.
“شما دارید، هر روز آن را حفظ کنید. به همین دلیل است که این بازیکنان در 6 سال گذشته اعتبار کسب می‌مند زیرا هر روز است. فردا فرصت داریم

 

گواردیولا درباره مرحله گروهی گفت:

مرحله گروهی هر سال دشوارتر است. ما قبلاً شکست خوردیم و اکنون باید بازی های خانگی را پشت سر بگذاریم.
فردا یک فرصت باورنکردنی برای گام برداشتن داریم.

 

گواردیولا درباره کونته گفت :

 

او [کونته] به لیگ برتر بازگشته است و دوران حرفه ای او به خودی خود صحبت می کند – او در همه جا موفقیت داشته است. او یک مدیر برجسته است

 

گواردیولا درباره بازی لیگ قهرمانان:

این بازی بسیار مهمتر از بازی یونایتد است. این بازی گامی باورنکردنی به جلو برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و در لیگ برتر بازی های زیادی وجود دارد، در اینجا فقط شش بازی باقی مانده است.این تعیین کننده هستند.

 

گواردیولا درباره تیم گفت:

من فکر می‌کنم ما در سطحی باورنکردنی بازی می‌کنیم، همانطور که در یک ماه و نیم گذشته بازی می‌کنیم – می‌توانم بگویم یکی از بهترین لحظات در زمانی که اینجا بوده‌ایم. *طرز* بازی ما، واضح است که نتایج متفاوت است، اما روند و نحوه بازی ما بسیار خوب است.
فوتبال بازی است که شما برنده یا باختید. چیزی که من را نگران می کند نحوه بازی ماست. شکست روز شنبه سخت بود، ما می دانیم که تقویم چقدر فشرده است. اما ما می دانیم که چه کرده ایم، می خواهیم قبل از تعطیلات ملی چکار کنیم. هر فصل سخت تر است. مدعیان بیشتر، مدیران ارشد با آمادگی بیشتر. تنها نگرانی من استانداردهای ما به عنوان یک تیم است – نه موفقیت و عناوین. ما چیز خاصی می سازیم.

گواردیولا درباره مصدومین

تیم خوب است و مصدومیت خاصی نداریم

 

گواردیولا میگوید با آگوئرو در تماس است:

بله من صحبت می کنم و به نماینده [آگوئرو] او پیام می فرستم. خبر سختی برای همه به خصوص او و خانواده اش بود. ما برای او آرزوی سلامتی داریم – او این را می داند – از رئیس، تا همه کارکنان ما – بهبودی بی خطر برای او میخواهیم. زندگی بسیار مهمتر از هر چیز دیگری است.

 

گواردیولا درباره قهرمانی لیگ برتر

 

من نمی دانم. فصل گذشته در این دوره از قهرمانی محروم شدیم – گزینه ای نداشتیم – و در نهایت هم قهرمان شدیم. هر بار که شروع می کنید، مدعیان بسیار بسیار زیادی وجود دارند.
زمانی که از 100 امتیاز،۹۸ امتیاز و فصل گذشته 21 بازی متوالی انجام دادیم، دویدن های باورنکردنی انجام دادیم. هرگز قبل از آن مسابقه فکر نمی کردم که 21 بازی پیاپی پیروز شویم. ما کارهای خوب زیادی انجام می دهیم و این به شما این شانس را می دهد که در بازی ها برنده شوید.

 

گواردیولا درباره لاپورته

 

نه او لحظه بدی را سپری نمی کند [لاپورته]، او در تمام فصل فوق العاده خوب بازی کرده است. من نمی توانم اشتباه کنم ،برای یک بازیکن نحوه بهبودی آنها زمان نیاز دارد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید