| |

مصاحبه اینزاگی قبل از بازی اینترمیلان و اف‌سی‌شریف در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته چهارم از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا دو تیم اینترمیلان  به رهبری اینزاگی و اف‌سی‌شریف به مصاف هم می‌روند

سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان هشدار داد که اینتر نیاز به تعادل مقابل شریف دارد و کاملاً روی این دیدار در لیگ قهرمانان اروپا بدون حواس پرتی دربی میلان متمرکز است.

این بازی امروز در مولداوی آغاز می شود، جایی که اف‌سی‌شریف قبلاً شاختار دونتسک را 2-0 شکست داده است.

آنها همچنین قبل از شکست 3-1 مقابل اینتر در سن سیرو در 19 اکتبر در خارج از خانه بر رئال مادرید پیروز شدند.

اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

«بچه‌ها در مقابل امپولی و اودینزه بسیار خوب عمل کردند تا بازی‌های سخت ساده به نظر برسند، به خصوص که ما توانستیم تیم را چرخشی کنیم.
ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و در دفاع خیلی کم اجازه حرکت به حری دادیم، بنابراین این ایده‌آل برای یک مربی است. امروز بازی تعیین کننده ای برای صعود خواهد بود و ما ثابت خواهیم کرد که در اروپا نیز قوی هستیم.

اینزاگی درباره تیم حریف گفت:

ما با احترام زیادی مقابل اف‌سی‌شریف بازی می کنیم، زیرا آنها پتانسیل بزرگی در این تیم دارند و می دانیم که باید کاملاً متمرکز باشیم. آنها استعدادهای فردی جالبی دارند و ما باید متعادل باشیم.
اینتر بهترین حمله را در سری آ دارد و دوست داریم خلق موقعیت کنیم، اما مهم این است که هرگز این تعادل را از دست ندهیم.

خطر عدم تمرکز برای اینتر وجود دارد، زیرا آنها یک مسابقه بزرگ سری آ را با رقبای خود میلان در آخر هفته برگزار می‌کنند که در صدر جدول نیز قرار دارد.اینزاگی دراین باره گفت:

دربی مطمئناً مهم خواهد بود، اما فکر من منحصراً روی اف‌سی‌شریف و این مسابقه متمرکز است.

اینتر در کمال تعجب تصمیم گرفت که بعد از تمرین خود از خانه خارج شود، بنابراین زمینی که امروز در آن بازی خواهد کرد را آزمایش نکرد.اینزاکی درباره این موضوع گفت:

ما آن را به این شکل ترجیح دادیم. ما آمدیم تا ورزشگاه را ببینیم و از باشگاه تعریف کنیم، زیرا این یک میدان مدرن با سطح بازی عالی است

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید