بررسی یک عادت در آف سی هالیوود : سابقه دعواهای بازیکنان در بایرن مونیخ در ۲۵ سال گذشته

به گزارش فوتبال۷۲۴ دعوای سادیو مانه و لروی سانه برای بایرن مونیخ تازگی ندارد، ما مهمترین  دعواهای رخ داده در اف سی هالیوود را به شما نشان می دهیم.

 

📍 1999: لیزارازو در مقابل لوتار ماتئوس

 

لیزارازو از رفتن به محوطه امتناع کرد. اینگونه بود که در اوت 1999 بین لوتار ماتیاس و بیسنته لیزارازو درگیری آغاز شد. باسکی به بزرگترین بازیکن تاریخ تیم ملی آلمان سیلی زد.به گفته این ملی پوش آلمانی که به بیلد توضیح داد:

 

«ممکن است برای بینندگان خارجی تهاجمی به نظر برسد.»

 

در واقع، این دو دوباره آشتی کردند و در پایان فصل 1999/2000 آنها در جامها دو جام را به دست آوردند: لیگ و جام حذفی آلمان.

 

📍 2002: سامی کوفور در مقابل ینس یرمیس (در برابر تورستن فینک)

 

وقتی دو نفر با هم دعوا می کنند، نفر سوم آسیب می بیند!هنگامی که هم تیمی او تورستن فینک وارد عمل شد تا درگیری آنها را از بین ببرد، ممکن بود با دست کوفور مورد اصابت قرار گرفته باشد. شاید این واکنشی بود به حذف ناامیدکننده از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان اروپا. همانطور که معلوم شد، دعوا شکر گرفت. در پایان فصل، بایرن مونیخ در 16 بازی متوالی بدون شکست باقی ماند و قهرمان لیگ و جام حذفی شد.

 

📍 2002: لیزارازو در مقابل نیکو کواچ

 

در نوامبر 2002، بایرن مونیخ به بوکس مونیخ تبدیل شد! در مدت کوتاهی، این دو نفر با هم درگیری در تمرین ایجاد کردند.

 

لیزارازو و نیکو کواچ در بازی تمرینی مهربانی نبودند – و در نهایت با هم درگیر شدند. میشائیل هانکه کمک مربی مجبور شد فرانسوی و کروات را از یکدیگر جدا کند.

 

اوتمار هیتسفیلد مربی با کنایه گفت:

 

 “این فقط نشان می دهد که تیم زنده است. واقعاً آتشی پیش روی دورتموند است و من آن را دوست دارم.”

 

📍 2012: فرانک ریبری در مقابل آرین روبن

 

این زوج دوران ایده آلی را برای بایرن مونیخ تشکیل دادند – اما آنها همیشه با هم کنار نمی آمدند. در جریان تعقیب قهرمانی در فینال لیگ داخلی با هم درگیر شدند.

در نیمه اول بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در آوریل 2012، مرد فرانسوی به صورت هلندی ضربه زد. نتیجه: یک چشم سیاه برای رابین.بایرن در نیمه نهایی مقابل رئال پیروز شد، اما فینال سال 2012 در آلیانز آرنا مقابل چلسی به یک کابوس تبدیل شد. با این حال، همه چیز حل شد: بین ریبری و روبن – و برای بایرن مونیخ با سه گانه در سال 2013.

 

📍 2019: کینگزلی کومان در مقابل رابرت لواندوفسکی

 

در بهار 2019، درگیری بین کینگزلی کومان و رابرت لواندوفسکی رخ داد.

گفته می شود که این دو ستاره به یکدیگر ضربه زدند و در نهایت توسط جروم بواتنگ و نیکلاس سوله از هم جدا شدند. آنها همان روز عذرخواهی کردند، بنابراین هیچ جریمه ای دریافت نکردند.تنها چند روز بعد، این دو در لیگ داخلی مقابل فورتونا دوسلدورف شرکت کردند و کومان دو گل به ثمر رساند. لواندوفسکی با لبخند گفت:

 

 “اشکال نداره. خوشحالم که دو گل زد.”

 

📍 2020: جروم بواتنگ مقابل لئون گورتزکا

 

گورتزکا در تمرین به شدت وارد رقابت با هم تیمی سابق خود در تیم ملی شد که با مشت به صورت او ضربه زد. این دو بازیکن به سرعت مشکل را در آن زمان حل کردند و بعداً تصاویری از صلح را در رسانه های اجتماعی منتشر کردند .

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید