| |

بررسی 11 نامزد احتمالی تصدی سرمربیگری مانشافت

سرمربی قهرمان کننده تیم ملی آلمان بعد از پایان تورنمنت یورو 2020 و یک ونیم دهه مسئولیت، این پست را ترک میکند.

# شماره 1 : یورگن کلوپ

وضعیت فعلی: سرمربی لیورپول

تاریخ انقضای قرارداد: ژوئن 2024

یورگن کلوپ به احتمال زیاد در مقطعی از زندگی حرفه ای خود علاقه مند به تصدی مربیگری تیم ملی آلمان است و با توجه به تقلای سرخ پوشان [لیورپول] در فصل 21-2020، استعفای لوو میتواند فرصتی برای شروع جدید باشد. هرچند علنا نامزدی خود را برای این پست رد کرده است.

# شماره 2 : هانسی فلیک

پست فعلی: سرمربی بایرن مونیخ

تاریخ انقضای قرارداد: ژوئن 2023

سرمربی بایرن مونیخ ساختارفوتبال  آلمان را به خوبی می داند. به مدت هشت سال به عنوان دستیار لوو کار کرده و همچنین قبل از تصدی پست اول در بایرن به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون آلمان کار کرده است.

# شماره 3 : رالف رانگنیک

وضعیت فعلی: بدون تیم

این مربی 62 ساله پس از یک دوره طولانی مدت با تثبیت آربی لایپزیگ در میان تیم های برتر آلمان، برای شغل بعدی خود در دسترس است.

درواقع، اسپاکس و گل می دانند که سرمربیگری تیم ملی، یکی از گزینه هایی است که وی برای بازگشت به کاویدگاه نیمکت بازی در نظر گرفته است.

# شماره 4 : یولیان ناگلزمان

وضعیت فعلی: سرمربی تیم لایپزیگ

تاریخ انقضای قرارداد: ژوئن 2023

یولیان ناگلزمان در سن 33 سالگی اگر در این تابستان پست سرمربیگری را بعد از لوو برعهده بگیرد، جوانترین مربی تیم ملی آلمان در تاریخ خواهد شد.

اگرچه به نظر نمی رسد خیلی عجله داشته باشد و در سال 2020 به خبرنگاران گفت: «مربیگری ملی افتخار بزرگی است اما من هنوز وقت کمی دارم و می خواهم هر روز در زمین باشم و از فوتبال باشگاهی لذت ببرم.»

# شماره 5 : اشتفان کونتس

وضعیت فعلی: سرمربی تیم زیر 21 ساله های تیم ملی آلمان

تاریخ انقضای قرارداد: ژوئن 2023

كونتس در سال 1996 به عنوان بازیکن جام قهرمانی اروپا را بالای سر برد و همچنین به عنوان مربی موفقیتی را تجربه كرده و تیم های زیر 21 ساله های آلمان را به افتخار یورو 2017 رسانده است.

وی یکی از بهترین کاندیداها برای جانشینی لوو در نظر گرفته می شود، حتی اگر شهرت بالایی به اندازه برخی دیگر از نامزدهای احتمالی نداشته باشد.

#شماره 6 : لوتار ماتئوس

وضعیت فعلی: بدون تیم

قهرمان جام جهانی 1990 می تواند انتخاب آخر برای جانشینی لوو باشد، که آخرین بار مربیگری بلغارستان در سال 2011 را بر عهده داشته است.

ماتئوس که هم اکنون به عنوان یک کارشناس برای اسکای در آلمان کار می کند، قبلا گفته بود: «البته، من به فوتبال و تیم ملی علاقه مند هستم، اما از زندگی خود راضی هستم. من تصدی سرمربیگری را رد می کنم.»

# شماره 7 : آرمین وه

وضعیت فعلی : بدون تیم

اسطوره اشتوتگارت آخرین بار در سال های 2017 تا 2019 در کلن به عنوان مدیر فنی کار کرد.

لوتار ماتئوس اخیرا نام این مربی 60 ساله را برای این کار مطرح کرده و اظهار داشت: «آرمین وه خوب کار می کند، رابطه اش با تیم خوب است، با بازیکنان خوب است. او همچنین وقار خاصی دارد.»

# شماره 8 : لوسین فاوره

وضعیت فعلی : بدون تیم

آلمان قبلا هرگز از یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی خود استفاده نکرده است و این باعث شده تا مربی سوئیسی سابق دورتموند برای این پست خارج از گزینه ها باشد.

با این وجود سابقه خوب فاوره در سیگنال ایدونا پارک به ویژه هنگامی که بحث رشد استعدادهای جوان در میان باشد، ممکن است به نفع او باشد.

# شماره 9 : آرسن ونگر

وضعیت فعلی: سرپرست دپارتمان توسعه جهانی فوتبال فیفا

این مربی فرانسوی، که قبلا در دوران حضورش در آرسنال با سمت سرمربیگری تیم آلمان ارتباط داشت، خود را در رقابت برای پست مربیگری تیم ملی آلمان پیدا کرده است.

در همین حال، در سال 2019، او علاقه خود را برای حضور در قطر در جام جهانی 2022 ابراز کرد و به beIN SPORTS گفت: «باید بگویم من همیشه می خواستم به جام جهانی بروم زیرا احساس کردم که کار یک مربی است که جایی باشد که بهترین بازیکنان فوتبال در جهان در آنجا فوتبال بازی می کنند.»

# شماره 10 : یورگن کلینزمان

وضعیت فعلی: بدون تیم

کلینزمان اسطوره ای که با تیم ملی آلمان به عنوان بازیکن، هم جام جهانی 1990 و هم یورو 1996 را فتح کرد، اما به عنوان مربی موفق نبود.

با اینحال، او سابقه مسئولیت Die Mannschaft را دارد، زیرا پیش از لوو سرمربی بود و نشان داد که او احتمالا در آینده به بازی سرمربیگری باز خواهد گشت.

# شماره 11 : میروسلاو کلوزه

وضعیت فعلی: دستیار سرمربی بایرن مونیخ

تاریخ انقضای قرارداد: ژوئن 2021

میروسلاو کلوزه یکی از بزرگترین مهاجمان آلمان تا این زمان، کاندیدای دیگری است که می تواند برای جایگزینی لوو وارد رقابت شود.

در حالی که این بازیکن 42 ساله فاقد هرگونه تجربه مربیگری است. وی در حال یادگیری فوت و فن های در پست خود به عنوان دستیار سرمربی در بایرن مونیخ بوده و با بسیاری از بازیکنان در ساختار تیم ملی آشنا خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید