بعد از اقتصادی بارسلونا مقابل لوانته رونالد کومان مدعی شد که می‌توانند قهرمان لالیگا شوند🔻 ما لایق پیروزی بودیم،میتوانیم قهرمان شویم.ما ۴بازی از ۵بازی خارج از خانه را باخته‌ایم،انتقادات بجا و درست است ولی به تیم که نگاه کنید متوجه پیشرفت می‌شوید

به گزارش فوتبال۷۲۴ دو تیم بارسلونا و‌لوانته در هفته ۱۳لالیگا به مصاف هم رفتند
این دیدار با تک گل مسی از روی نقطه پنالتی به پایان رسید
رونالد کومان بعد از بازی گفت :🔻

با وجود موقعیتهای فراوان اما به سختی گل زدیم. در نیمه دوم و بازی بهتر بودیم. پیروزی حق ما بود.

درباره تغییر پست مسی گفت🔻

برای تسلط در‌میانه میدان مسی را در‌ میانه بکار گرفتیم . در طول بازی تغییراتی ایجاد کردیم و نتیجه آن برتری در نیمه دوم بود. ما میخواستیم لوانته در یک خط عقب‌تر بازی کند و مجبور به دفاع شود. بوسکتس دفاعی تر بازی میکرد تا فرانکی فرصت حمله داشته باشد. ما در نیمه دوم عالی بودیم.

 

کومان درباره لالیگا گفت🔻

من ایمان دارم که میتوانیم فاتح لالیگا شویم. با توجه به تعداد بازیهای باقی مانده اگر اعتماد بنفس داشته باشیم و پیشرفت کنیم قطعا می‌توانیم قهرمان شویم.

کومان دربارع روند باخت در خارج از خانه گفت 🔻

ما ۴بازی از ۵بازی خارج از خانه را باخته‌ایم،انتقادات بجا و درست است ولی به تیم که نگاه کنید متوجه پیشرفت می‌شوید. تیم در خلق موقعیت هیچ مشکلی ندارد و فقط باید روی بثمر رساندن گل تمرکز کنیم

 

کومان درباره ریکی پویگ گفت 🔻

مسائل مربی و بازیکن مربوط به رختکن است و در مقابل مطبوعات درباره آن صحبتی نمی‌کنیم. ریکی پویگ وقتی بازی 0-0 بود،قرار بود وارد زمین شود اما پس از گل سیستم بازی تغییر کرد . ما نیاز به حفظ نتیجه داشتیم و باید یک مدافع وارد زمین میشد، این تصمیمات طبیعی و لازم است. باید بازی را می‌بردیم.

کومان درباره پدری ترینکائو و امتیتی گفت🔻

او خوب بازی کرد، مانند ترینکائو و اومتیتی.

کومان در آخر گفت🔻

در حال حاضر حس بهتری دارم. ما عالی بودیم. در نیمه اول باید بهتر کار می‌کردیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم. بهترین بازیکن میدان از نظر من دروازبان لوانته بود. باید بهتر شویم ولی من هیچ شکایتی از تیم و بازیکنان ندارم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید