| |

به نقل از دیلی میل جمال موسیالا به مانشافت پیوست

بازیکن مستعد بایرن جمال موسیالا اخیراً هنگام انتخاب تیم ملی به تیم انگلیس تمایل داشت ولی این تصمیم تغییر کرده است.

گفته می شود نبرد تیم های ملی انگلیس و آلمان برای استعداد بایرن ، جمال موسیالا ، با تصمیم او تمام شده است. “دیلی میل” گزارش داد که موسیالا می خواهد در آینده برای تیم آلمان بازی کند و نه برای تیم ملی انگلیس.
بر اساس گزارش دیلی میل، جمال موسیالا (17 ساله) دعوت یواخیم لوو برای تیم ملی آلمان در ماه مارس را می پذیرد. سرمربی مانشافت اخیرا در حاشیه بازی بایرن_مونیخ و هوفنهایم با موسیالا دیداری داشته و درباره آینده او در تیم ملی بزرگسالان آلمان صحبت کرده بود. ظاهرا آن دیدار موثر بوده است.

Jamal Musiala (rechts) ist bereits bestens bei den Bayern-Profis integriert.

موسیالا در تاریخ 26 فوریه 18 ساله می شود و از این تاریخ به بعد می تواند با بایرن مونیخ هم قرارداد حرفه ای ببندد. همین تازگی او با بایرن توافقاتی مبنی بر امضای قرارداد بازی حرفه ای در این تیم -که تیم رکورددار در قهرمانی است- کرده است. این بازیکن هجومی بایستی به توافقی طولانی مدت- 5 ساله- با بایرن رسیده باشد.

جمال موسیالا ستاره نوپدید بایرن مونیخ است: او در این فصل 23 بار برای برای تیم بایرن بازی کرده است .او با گلزنی در بازی افتتاحیه لیگ برابر شالکه 04 (8-0) به عنوان جوانترین گلزن بایرن در تمام دوران بوندسلیگا لقب گرفت. در همین حال، موسیالا جزء جدایی ناپذیر تیم است – او به طور منظم در بازی های حرفه ای حضور دارد – حتی اگر اخیرا برای حضور در یک بازی آماده نبوده باشد. او دیگر برای تیم دوم در لیگ دسته 3 در نظر گرفته نشده است، و آخرین بازی خود را برای آماتورهای بایرن در اکتبر گذشته انجام داد.

این بازیکن آلمانی-انگلیسی از بهار گذشته در جلسات تمرینی حرفه ای بوده و طبق گفته مربی هانسی فلیک وی در حال حاضر در تیم کاملا پذیرفته شده است. در ماه دسامبر در پاسخ به این سوال که آیا از پیشرفت موسیالا تعجب نکردید دروازه بان جهانی پاسخ داد که به بازیکن فوق العاده با استعداد بایرن بسیار فکر می کند: «نه، مهارت های او زود تشخیص داده شد.او بعد از شروع مجدددر تیم یک بایرن با ما حرفه ای ها بود. ما همه چیز را با هم در لیسبون تجربه کردیم.»

موسیالا: متولد اشتوتگارت  آموزش دیده در انگلیس
طی چند ماه گذشته، یک درگیری در مورد تنها بازیکن 17 ساله – بین فدارسیونهای فوتبال انگلیس و آلمان آغاز شد. دلیل: هر دو طرف می خواهند ببینند بازیکن جوان بایرن در تیم ملی خودشان بازی میکند. موسیالا که تابعیت انگلیس دارد ولی در اشتوتگارت متولد شده است، می تواند یکی از این دو کشور را انتخاب کند. او حدود ده سال پیش به جزیره نقل مکان کرد و در باشگاه چلسی آموزش دید. در ادمه و در سال 2019 به باشگاه بایرن مونیخ منتقل شد.

جمال موسیالا در تیم زیر 21 ساله های انگلیس مورد تحسین واقع می شود
گرایش او در ابتدا به وضوح به سمت “سه شیر” بود. در وقفه بین المللی گذشته، او برای اولین بار در تیم زیر 21 ساله های انگلیس بازی کرد و بلافاصله می دانست چگونه کادر فنی تیم را قانع کند. در پیروزی 5-0 “شیرهای جوان” برابر آلبانی در ماه نوامبر گذشته، جواهر هجومی بایرن برای اولین بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و همچنین اولین گل خود را در دقیقه 36 جشن گرفت.

Jamal Musiala erzielte gegen Albanien sein erstes Tor für die englische U21.

مربی انگلیس در مورد موسیالا: «آیا او روزی مرد بی رحمی خواهد شد؟»
آیدی بوتروید، سرمربی تیم ملی زیر 21 سال انگلیس نیز پس از درخشش این بازیکن 17 ساله نتوانست از هیجانش را کنترل کند. بوتروید درباره اولین بازی بازیکنش در ترکیب ثابت تیم توضیح داد و گفت: «جمال عالی بود. می بینید که او هنوز از نظر جسمی بالغ نشده است، اما روزی مردی بی رحم خواهد بود. مغز و پاهای او تحسین برانگیز هستند. و تصریح کرد: «ما می خواهیم او را نگه داریم»

لوو‌ درباره موسیالا :او “استعداد فوق العاده عالی” است

لوو اخیرا اعلام کرد که می خواهد این جوان 17 ساله را برای شروع مسابقات انتخابی جام جهانی در ماه مارس دعوت کند. لوو آخرین بار به “بیلد” گفت: «او کاملا بازیکن با استعداد فوق العاده بزرگی است. او به ویژه در آلمان و باواریا ارزش زیادی دارد. من فکر می کنم او یکجورهایی می داند که من می خواهم او را دعوت کنم. حالا تصمیم با خود او است.»  اکنون او توانسته در مبارزه برای جذب موسیالا موفق باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید