| |

تلگراف : رئال مادرید نقض مشخص فرپلی مالی دارد .۱۲۲ میلیون یورو مفقود شده است!

به گزارش فوتبال۷۲۴ همانطور که روزنامه انگلیسی The Telegraph در گزارشی که چهارشنبه این هفته منتشر شد، رئال مادرید محدوده فیرپلی مالی را رد کرد. این روزنامه انگلیسی در اطلاعات خود تاکید می کند که باشگاه مادریدی “از توضیح اینکه چرا 20 درصد از هزینه های خود در آخرین نتایج مالی باشگاه درج نشده است خودداری کرده است که این امر باعث ایجاد تردید در مورد رعایت مقررات کنترل مالی می شود“.

 

منابع رئال مادرید اعتبار این اطلاعات را تکذیب کردند که بر اساس آن «در آخرین نتایج منتشر شده در ماه اکتبر، حدود 135 میلیون یورو به زیرمجموعه «سایر هزینه‌های عملیاتی» پرداخت شد که از این میان 122 میلیون یورو (103 میلیون پوند) هیچ توضیحی وجود ندارد.”

 

علیرغم جذب جود بلینگهام به مبلغ 103 میلیون یورو به اضافه 30 میلیون یورو پاداش، تلگراف معتقد است که رئال مادرید “در سال های اخیر در بازار نقل و انتقالات یک قدرت رو به زوال بوده است. رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، مدت زیادی است که حضور داشته است. انتقاد از قدرت باشگاه های دولتی و همچنان نیروی محرکه سوپرلیگ اروپا است.” وی همچنین خاطرنشان می کند که پس از جدایی کریم بنزما به عربستان، مادریدی ها به چندین نام بزرگ مانند هری کین یا کیلیان امباپه علاقه مند بوده اند، اما تا کنون تنها خرید آنها از این نظر بازیکن جوان سابق خود بوده است.

 

به گزارش تلگراف، هم رئال مادرید و هم لالیگا و یوفا از پاسخ به سوالات مرتبط با این موضوع خودداری کرده اند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید