| |

توخل توضیح می دهد که چلسی چگونه یوونتوس را درهم کوبید

به گزارش فوتبال۷۲۴ توماس توخل از چلسی برای “عملکرد شگفت انگیز” در شکست 4-0 یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد.

“شما باید با فرار از توپ نفوذ کنید.”

بیانکونری پیش از این جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی رزرو کرده بود، اما این یک تقابل برای تیم های بالای گروه بود، که در تئوری باید قرعه کشی آسان تری را در مرحله حذفی داشته باشند

برخلاف شکست 1-0 در تورین، چلسی از ابتدا تا انتها تسلط داشت و با گل‌های تروور چالوبا، ریس جیمز، کالوم هادسون اودوی و تیمو ورنر به پیروزی رسید.

توخل به BT Sport گفت🔻

ما می خواستیم صبور باشیم اما در عین حال به خواب نرویم. ما می خواستیم ریتم و شدت را افزایش دهیم. خلق کردن و گلزنی خیلی سخت است اما ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم. یک عملکرد شگفت انگیز و یک نتیجه فوق العاده

از سرمربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا پرسیده شد که چه چیزی نسبت به همین چند هفته پیش تا این حد تغییر کرده است؟🔻

ما تیزتر از تورین بودیم، بیشتر ریسک کردیم، چیزی که در تورین فاقد آن بودیم. با کنترل نمی توانید به آنها صدمه بزنید – باید با فرار از توپ نفوذ کنید. ما خیلی خوب بودیم و گل های خوبی زدیم.
من بسیار آگاه هستم که ما کار شگفت انگیزی را انجام می دهیم و زمانی که باید دفاع کنیم، واقعاً دفاع می کنیم و در آن فرو می رویم.»

انگولو کانته در نیمه اول مصدوم شد و پس از استراحت ، بن چیلول که به نظر می رسید زانویش رگ به رگ شد از بازی تعویض شد.🔻

«بن درد شدیدی در زانو دارد. انگولو کمی زانویش ناراحت است. فردا هر دو معاینه خواهند شد. نبود آنها بسیار غم انگیزی هستند زیرا انگولو قبل از بازی خیلی خوب بود و چیلی در یک لحظه فوق العاده بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید