مارتینز بایرن
| | |

خاوی مارتینز می گوید که می خواهد مداوم بازی کند ولی در برنامه های بایرن جایی ندارد

فوتبال724– خاوی‌ مارتینز هافبک دفاعی اسپانیایی بایرن ‌مونیخ قراردادش به ۱۲ماه آخر نزدیک می‌شود و شواهد نشان میدهد طرف آلمانی تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. از طرفی خاوی مارتینز هم این واقعیت را قبول کرده و می‌خواهد از بوندسلیگا خارج شود. تیمهایی از ام‌ال‌اس آمریکا، لیگ استرالیا و همچنین اسپانیا پیگیر وضعیت این بازیکن هستند.

این بازیکن در مصاحبه‌ای با مارکا اسپانیا گفت:

من باید با بایرن صحبت کنم. قرارداد من در سال 2021 به پایان می رسد. من برای هر کاری آماده هستم. آنچه در اینجا تجربه کردم بسیار عالی بوده است. ما باید منتظر بمانیم، هنوز هیچ چیزی مشخص نیست.

ما نمی دانیم که بازار چگونه خواهد بود یا آیا لیگ قهرمانان اروپا بازگشایی خواهد شد یا خیر.

اگر مجبور به ترک بایرن باشم برای هر چالشی آماده هستم. من هیچ چیزی را رد نمی کنم و برای هر چالشی که خواسته من را برآورده کند حاضرم.

شاید بازی و زندگی در ایالات متحده، در استرالیا، بازگشت به اسپانیا. من هنوز فوتبال را خودم حس می‌کنم.

شش سال باور نکردنی در بیلبائو داشتم. که مطمئنن جزو گزینه‌های من است.

در حالی که بایرن از زمان بازگشت بوندس لیگا در ماه مه، چهار بار بازی کرده است، مارتینز فقط یک بار بازی کرده است و در پیروزی یک بر صفر مقابل بوروسیا دورتموند به عنوان تعویضی به مدت کوتاه در زمین ظاهر شد.

مارتینز اذعان می کند که دوست ندارد بازی بدون هواداران در ورزشگاه انجام دهد، در حالی که برنامه شلوغ هم برای او مناسب نیست.

من این را دوست ندارم. من بسیار پرشور هستم. من باید فریاد بزنم. وقتی به دورتموند رسیدیم و پنج نفر را دیدیم که کنار ورزشگاه با دوچرخه آمده‌اند احساس بدی داشتم و قلبم گرفت. ما باید فکر کنیم که می توانیم این امر را برای بسیاری از مردم تحمل پذیرتر کنیم. فوتبال اشتیاقی برای بسیاری از ما است.

وی افزود:

من از آن نوع بازیکنانی هستم که نیاز به بازی مداوم دارم. بازی کردن هر چند روز یکبار ایده آل نیست.

این تعطیلات باعث می‌شود مصدومیتها به دلیل وقفه‌ها بیشتر شود.

من خیلی خوب کار می کنم و اگر مربی مرا انتخاب کند، فکر می کنم من آماده هستم. بازی در‌ ماه های آینده سخت است مثلا گرمای زیادی در اسپانیا وجود دارد. شما به من بگویید که چگونه می توانید در ژوئیه در سویا بازی کنید؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید