| | | | | |

رومنیگه می‌گوید ممکن است سانه فقط 30 تا 50 میلیون یورو هزینه داشته باشد

این بازیکن 24 ساله تنها یک سال دیگر از قراردادش در ورزشگاه اتحاد باقی مانده است، اما در میان شایعات مداوم که او را  به بایرن وصل  می کند هنوز هیچ پیشنهاد جدیدی از بایرن‌مونیخ  به دست ایجنت او نرسیده است. براساس گزارش ها، قهرمان بوندس لیگا بیش از یک سال علاقمند به سانه بود، اما تمایلی به ارزشیابی 100 میلیون یورویی  سیتی (88 میلیون پوند / 109 میلیون دلار) نداشتند. مایکل رومنیگه برادر مدیر داخلی بایرن معتقد است که سانه بعد از مدت طولانی دوری از زمین، افت قیمت شدیدی خواهد داشت. هافبک سابق بایرن در آخرین ستون ورزشی خود نوشت:

 بایرن قبل از پارگی رباط صلیبی، او را می توانست 100 تا 120 میلیون بخرد، اما اکنون این قیمت می تواند بطور قابل توجهی کمتر باشد و شاید فقط 30 تا 50 میلیون هزینه داشته باشد.

سانه قبل از فراخوان فصل جدید در بازگشت پس عمل جراحی  به دلیل همه گیری کورنا ویروس نتوانست در زمین ظاهر شود. پپ گواردیولا اعلام کرده بود که آماده است تا با تمام قدرت به دیدار برگشت لیگ برتر انگلیس برابر آرسنال در تاریخ 11 مارس برود، اما مسابقه به تعویق افتاد. با این که هنوز معلوم نیست لیگ برتر در‌چه تاریخی از سر گرفته میشود، سانه با پیوستن به هم تیمی هایش در دوره قرنطینه پیوسته و صورت مجازی با آنها تمرین میکند. او در اوایل این هفته اعلام کرد در پروسه ریکاوری بسیار خوب پیشرفت داشته ولی به دلیل لغو لیگ و عدم بازگشت به زمین بسیار ناراحت است.

سانه به وب سایت رسمی تیم ملی آلمان گفت:

من در آستانه بازگشت به زمین قرار داشتم. من ماه ها در این راه کار کرده بودم. با این وجود، من هنوز هم می توانم به این کار ادامه دهم و می دانم که موارد بسیار بدتری نیز میتوانست رخ دهد. به عنوان مثال افرادی که در معرض ویروس قرار گرفته اند. اکنون می توانیم صبر کنیم تا اوضاع دوباره آرام شود. همه ما باید به متخصصان اعتماد کنیم و صبور باشیم. بنابراین من خودم را هر روز برای بازگشتی بهتر آماده می کنم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید