|

مقاله اسکای در مورد وضعیت جولیان ناگلزمن و بایرن مونیخ

فوتبال۷۲۴ – یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن مونیخ تحت نظر است و هرگز قبلاً اینگونه نبوده است. اگرچه مدیریت باشگاه پشت سر اوست، اما همچنان نقاط انتقاد داخلی وجود دارد.

در حالی که بازیکنان و روسای او مهارت های حرفه ای او را می ستایند و به دلیل سن مربیگری هنوز او را به خاطر اشتباهاتش می بخشند، مطمئناً انتقادهایی به سبک رهبری او وجود دارد. موزد این است که مربی سابق هانسی فلیک توانست حتی بازیکنان ذخیره را راضی نگه دارد. حتی در مراحلی که تحت رهبری فلیک همه چیز درست نمی شد، رنجش به جو بیرون رختکن نفوذ نکرد و الان فرق کرده. گزارش شده است که ناگلزمن در برقراری ارتباط با بازیکنانی که در حال حاضر کمتر مورد توجه قرار گرفته اند، مشکلاتی دارد.

قابل توجه است که حتی رایان گراونبرچ تازه وارد نیز پس از چند هفته به دلیل داشتن زمان بسیار کمی برای بازی تحت هدایت ناگلزمن به طور علنی انتقاد کرده و موضوعات دیگری را برای بحث فراهم کرد. لئون گورتسکا اخیراً مجبور به عقب نشینی عمومی شد زیرا پس از اعلام اینکه از این پس برای ترکیب اصلی آماده است، سوء تفاهم در تیم ایجاد شد.

در همین حال، مدیریت از ناگلزمن پشتیبانی می کند. با این حال، او تا حدی نارضایتی داخلی تیم و بحث های رسانه ای در مورد مربیگری خود را داشته زیرا حتی انتقاداتی از سبک لباس پوشیدن مربی وجود دارد. امتیازها نشان نمی دهد که شما رام کننده ماهر این تیم لوکس هستید.

بیش از هر چیز، انتظار می رود که ناگلزمن خط مشی روشنی را در پیشنهادات آتی خود در خارج از تیم ایجاد کند. در صورت موفقیت و همچنین در شکست. بنابراین او به طرز انتقادی به نحوه آخرین عملکرد خود پس از 0:1 در اف سی آگزبورگ نگاه می کند.

برای ناگلزمن، اکنون موضوع گوش دادن بیشتر به تیمش نیز خواهد بود. به هر حال او در حال گفتگوی منظم با مافوق باتجربه است. پس از شکست آگسبورگ، او همچنین به دنبال مذاکره با هیئت مدیره تیم در مورد مانوئل نویر، توماس مولر، جاشوا کیمیچ و لئون گورتسکا بود. اما ناگلزمن چقدر پذیرای ایده ها و توصیه های دیگران است؟

اخیراً بخشی از تیم برای سیستمی متفاوت صحبت کرد و این ایده را نیز به مربی ارائه کرد. با این حال، ناگلزمن بر ایده بازی خود اصرار داشت، ایده ای که برای چهار بازی به خصوص در بوندسلیگا جواب نداده است، در حالی که بایرن با شش امتیاز از دو بازی در لیگ قهرمانان بی عیب و نقص است. با این حال، سبک اغلب تمرین شده ناگلزمن در این فصل 4-2-2-2 به طور انتقادی در باشگاه نگریسته می شود و دلیلی است که بایرن مونیخ در حال حاضر به ثبات در زمین دست پیدا نمی کند.

در درون تیم، شگفتی وجود دارد که بازیکنان، به ویژه بازیکنان قدیمی، اغلب دو دسته هستند. آن که در دسته اول حریص و قدرتمند است و زمان بازی میخواهد و آنهایی که در بوندسلیگا هستند. به سختی کسی می تواند نوسانات این رقم را در حال حاضر توضیح دهد.

در هر صورت مسئولین بایرن مونیخ به بازیکنان خود پاسخگو خواهند بود و به همین دلیل می خواهند فشار روی ناگلزمن را نیز کاهش دهند. بازیکنان معمولی مانند سادیو مانه و جاشوا کیمیچ در حال حاضر در بهترین حالت خود نیستند. شرایطی که در درون تیم مشکل ساز است. سرژ گنابری که در حال حاضر به عنوان بازیکن ثابت بازی نمی کند نیز انتظار می رود بیشتر بازی کند. با توجه به میل درونی، ناگلزمن و ستاره های آینده اش ممکن است در زمین بازی مشکلاتی داشته باشند، مخصوصا اگر نتیجه مسابقات درست نباشد.

در حال حاضر هیچ افزودنی جدید دیگری به بازار زمستانی برنامه ریزی نشده است. این بدان معناست که در حال حاضر هیچ راه حل اضطراری برای بحران جستجو نمی شود. بحث دیگری پس از هفته‌ها فرصت‌های از دست رفته، با گلزنی رابرت لواندوفسکی برای بارسلونا آغاز شد.
انتظار می رود ناگلزمن یک واحد فعال از تیم فعلی را تشکیل دهد که در تابستان به طور قابل توجهی تقویت شود. بایرن مونیخ همچنین امیدوار است هر چه زودتر عملکرد خود را بهبود بخشد، که پس از باخت در آگسبورگ به عنوان یک مشکل بزرگ شناخته شد.

اگر این اتفاق نیفتد و تحول ورزشی در تیم دیده نشود، کار برای ناگلزمن سخت می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید