| | |

کنفرانس خبری یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ قبل از بازی فردا

«تست سرژ، جمال و میکا کویزانس منفی شده است و می توانند امشب در نیمه شب از قرنطینه خارج شوند. آنها فردا در دسترس خواهند بود، اما فیکس نخواهند بود. حداقل ما سه جایگزین دیگر داریم.

مارسل سابیتزر از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی عضلانی شده است و چند هفته از میادین دور خواهد بود. بونا سار در تمرینات دچار آسیب دیدگی در ناحیه زردپی شد و فردا در دسترس نخواهد بود. نیکی و استانی خوب تمرین کرده اند. اما هر دو بیمار بودند، بنابراین باید منتظر ماند و دید. آنها زیاد تمرین نکرده اند، اما تاثیر خوبی داشته اند. آنها هنوز گزینه ای برای ترکیب اصلی نیستند.»

Image

درمورد تیم آرمینیابیله فلد:

«آنها بهتر از سال گذشته بازی می‌کنند. ماسایا اوکوگاوا در این فصل بسیار خوب بازی می‌کند. او بسیار مطمئن و چابک است. آنها ساختار بسیار خوبی دارند. من مربی [آنها] را بخوبی می‌شناسم. آنها تشابهاتی با آگزبورگ دارند. این یک بازی فوق‌العاده مهمی برای ماست.»

 

درباره جلسه دیشب مجمع عمومی:

«من هنوز معتقدم که بحث و گفتگو و گوش دادن به هر دو طرف مهم است. من همیشه طرفدار به اجماع رسیدن در مورد منافع باشگاه در سطح واقعی هستم. این مهمترین چیز است. من خوشحالم که آنجا بودم، هرچند که دیر تمام شد.

«من می خواستم به صحبتهای همه گوش کنم، بنابراین تا آخر جلسه حضور داشتم. متأسفانه، جلسه با حالتی کمی پرخاشگری به پایان رسید. صدای [داد و فریاد] طرفداران شنیده شد. با 290000 عضو، این تصویری ایده آل نیست و نماینده [شخصیت بایرن] نیست. اما یادگیری چند مورد حقوقی جالب بود.»

Image

در مورد تفاوت عملکرد بین بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا:

«انتقادات از بازی ما با آگزبورگ به حق بود. اما من دو چهره از تیم نمی بینم. ما مقابل دیناموکیف هم عالی نبودیم. من خیلی به این فکر می کنم که چگونه می توانیم کارها را بهتر انجام دهیم.»

 

درباره نیانزو :

«تانگوی رباط شانه اش پاره شده است. او فردا در دسترس نخواهد بود. وقتی دیگر درد نداشته باشد، می تواند به حالت عادی برگردد. مصدومیت او چیزی است که به خوبی قابل درمان است.»

 

در مورد اینکه چه کسی جایگزین کیمیش می شود:

«سابیتزر مصدوم است. مارک روکا تاکنون چند دقیقه بازی کرده است. این برای او خوب بود. باید جمال موسیالا را [در پست کیمیش ] زودتر آزمایش می کردم. از این بابت عصبانی هستم. به او اعتماد دارم [که از عهده اینکار بر می آید]. او سکانس های دفاعی خوبی مقابل آگزبورگ داشت.»

Image

در مورد رفتن رالف رانگنیک به منچستریونایتد :

«من به او پیام دادم و به او گفتم فکر می کنم عالی است. او با نحوه فوتبالش در یونایتد بسیار خوب عمل خواهد کرد. من معتقدم که یونایتد بازی های خوبی را در چند هفته آینده انجام خواهد داد و آرزو می کنم او بیشتر از تابستان آینده آنجا بماند.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید