ژاوی مسی
| | | |

ساموئل اتوئو : ژاوی باید همین حالا سرمربی بارسا شود، مسی خدای فوتبال است

فوتبال724– ساموئل اتوئو به ژاوی دستور داده است که وقتی لیونل مسی همچنان در حال بازی است، به بارسلونا برگردد، همچنین مهاجم سابق كامرون برنده شش توپ طلا را “خدای فوتبال” نامید.

مهاجم همچنین درباره لوئیس سوارز صحبت کرده است و توضیح می دهد که نباید دستاوردهای ستاره اروگوئه ای را فراموش کرد.

ژاوی در حال حاضر از موقعیت افسانه ای در نیوکمپ برخوردار است و بیش از 500 بار برای این باشگاه به میدان رفته است، و 17 سال را به عنوان حرفه ای با تیمی که در سال 1991 به آن ملحق شده است، گذراند.

ژاوی اکنون 40 ساله است، و ستاره ملی پوش سابق اسپانیا در حال مربگیری در السد قطر است، جایی که 4 سال پایانی بازی خود را در آنجا پشت سر گذاشت، اما پیوسته با بازگشت به کاتالونیا ارتباط دارد، به خصوص اگر جای خالی روی صندلی سرمربیگری بارسا باشد.

در حالی که ژاوی پیش از این اظهار داشت كه او برای انجام وظیفه هدایت بارسا احساس آمادگی نمی كند، اتوئو كه به این باشگاه كمك كرد تا به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان سال 2009 تحت مربیگری پپ گواردیولا برسد، هم تیمی سابق خود را تشویق كرده كه دیگر صبر نكند.

اتوئو به رادیو كاتالوینا گفت:

من به ژاوی گفتم كه هر اتفاقی می افتد، باید به بارسا برگردد. و من به او گفتم كه باید این كار را انجام دهد در حالی كه خدای فوتبال هنوز آنجاست.

او با مسی بازی می کرد، و این باعث می شود که او با ژاوی راحت تر از دیگران باشد.

در همین حال، اتوئو به بارسا گفت که لوئیز سوارز به راحتی قابل تعویض نیست، حتی اگر آنها تابستان امسال لاوتارو مارتینز را به خط حمله خود اضافه کنند.

من سوارز را دوست دارم. وی دوران باور نکردنی با بارسلونا دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وی یا مهاجم اروگوئه بزرگترین شماره 9 تاریخ باشگاه هستند یا خیر گفت:

ما هر دو خوش شانس هستیم که برای چنین باشگاهی بازی کرده ایم.

لوئیس همیشه لوئیس است و در پست خود یکی از بهترین بازیکنان جهان است. بدیهی است که بارسا مجبور است خود را تقویت کند، اما نیازی به گرفتن ستاره های یک ژنرال نیست. لوئیس یک ژنرال است، او یک کاپیتان است و نمی توان او را عزل کرد.

لاوتارو بسیار خوب عمل می کند، اما مردم تمایل به فراموش کردن تاریخ اخیر دارند. لوئیس تاریخ بارسا و فوتبال را نوشت. باید اعتراف کنیم این بدان معنا نیست که بازیکنان جدید باید حذف شوند، اما شما نمی توانید بزرگان را فراموش کنید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید